4.551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Susanne S
Susanne S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Erfaring med allergivenlige katte? Erfaring med allergivenlige katte?

Hej

Jeg har nu levet uden katte i et år, da jeg dengang fik konstateret katteallergi og måtte skille mig af med mine 2 kære små bengalkatte (har hørt de skulle være allergivenlige også)
Og nu! Nu går den ikke rigtigt længere, jeg ønsker brændene et lille væsen at komme hjem til, det er ikke nok med min panisk indkøbte hamster smiley

Så tænkte om der er nogle der faktisk har det ligesom mig og er sprunget ud i det, med en spynx, petetbald eller sibirisk skovkat? eller noget helt fjerde?

Vil bare blive så trist hvis jeg fik anskaffet mig en kat jeg skulle af med igen igen, fordi jeg har været så dum at håbe på at jeg kunne tåle den!

Mange Hilsner og håb fra Susanne

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med allergivenlige katte?
  • #1   25. jul 2009 Der er et link her til allergivenlig katterace

http://www.chrisco.dk/Default.aspx?ID=319

• #2   25. jul 2009 Og ellers skulle den sibiriske kat også være allergivenlig

• #6   25. jul 2009 Ved du præcis hvad det er du ikke kan tåle ved kattene?? er det pelsen?? underuld?? skæl??
    Har et vennepar som opdrætter Tyrkiske Vaner og hun er meget allergisk for både hund og kat men lige præcis Tyrkisk Van kan hun sagtens tåle.
    Kan anbefale dig måske og besøge katterier med allergivenlige katte...

• Susanne S
    Susanne S Tilmeldt:
    aug 2007

#7   25. jul 2009 Hold da op ne masse svar! tak for det!

Jeg har ikke den værste allergi man kunne forestille sig, men nu bor jeg sammen med en der har allergi for pels, alt pels! Så det gør det lidt mere vanskeligt.

Jeg har som sagt haft 2 katte, og der fik jeg også medicin, men synes bare ikke det kan være sådan, at jeg og min kæreste skal proppe os med piller de næste 15 år for overhoved at kunne holde ud at være til i vores ejet hjem smiley Og kan ikke forestille mig det kan være sundt.

• #8   25. jul 2009 sphynx er ikke allergivenlig, folk kan sagtens være allergiske overfor dem også smiley

• Susanne S
    Susanne S Tilmeldt:
    aug 2007

#10   25. jul 2009 Hvad koster det at få de vacciner? Og er det sådan over 20-30 omgange du skal ha de sprøjter?

• Susanne S
    Susanne S Tilmeldt:
    aug 2007

#15   25. jul 2009 Sara: Du kan tro jeg har gjort mig mange 1000 tanker om alt det her, det er ikke noget med jeg vil springe hovedløst ud i noget bare fordi at nu vil jeg ha et kat i min tilværelse. Det ville være forfærdeligt at skaffe sig af, endnu en gang, med sin elskede 4-benet ven, og jeg har heller ikke tænkt mig at tage nogle chancer smiley
    Jeg ønsker bare så inderlig en kat i mit liv.

Therese: Er det så de 1500 een gang, eller hver gang du skal ha en sprøjte?

• Susanne S
    Susanne S Tilmeldt:
    aug 2007

#18   25. jul 2009 Therese: Uha, mig som ikke en gang gider at overveje at tage til egypten, for så skal jeg stikkes! hehe, men hvis det bliver den eneste udvej må det være sådan. og nej, det er ikke så dyrt, men vi er 2 så udgiften skal lige fordobles, så kan det godt være at jeg trækker lidt på det.

Sara: Det er supersød af dig, det kunne godt være at vi skulle overveje det. Hvor bor du? Og det er rigtigt som du siger, det nytter jo ikke at besøge nogle der har sådan en kat + alt mulig andet med hår smiley

• Susanne S
    Susanne S Tilmeldt:
    aug 2007

#20   25. jul 2009 Jeg bor 10 min fra helsingør, så det ville ikke være helt tosset.

Kommer lige i tanke om at jeg er en idiot til at forstå svensk!!! smiley

Kommentér på:
Erfaring med allergivenlige katte?

Annonce