Erfaring med allergivenlige katte? Erfaring med allergivenlige katte?
Hej
Jeg har nu levet uden katte i et år, da jeg dengang fik konstateret katteallergi og måtte skille mig af med mine 2 kære små bengalkatte (har hørt de skulle være allergivenlige også)
Og nu! Nu går den ikke rigtigt længere, jeg ønsker brændene et lille væsen at komme hjem til, det er ikke nok med min panisk indkøbte hamster
Så tænkte om der er nogle der faktisk har det ligesom mig og er sprunget ud i det, med en spynx, petetbald eller sibirisk skovkat? eller noget helt fjerde?
Vil bare blive så trist hvis jeg fik anskaffet mig en kat jeg skulle af med igen igen, fordi jeg har været så dum at håbe på at jeg kunne tåle den!
Mange Hilsner og håb fra Susanne
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 130
http://www.chrisco.dk/Default.aspx?ID=319
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 130
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
Har et vennepar som opdrætter Tyrkiske Vaner og hun er meget allergisk for både hund og kat men lige præcis Tyrkisk Van kan hun sagtens tåle.
Kan anbefale dig måske og besøge katterier med allergivenlige katte...
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
Jeg har ikke den værste allergi man kunne forestille sig, men nu bor jeg sammen med en der har allergi for pels, alt pels! Så det gør det lidt mere vanskeligt.
Jeg har som sagt haft 2 katte, og der fik jeg også medicin, men synes bare ikke det kan være sådan, at jeg og min kæreste skal proppe os med piller de næste 15 år for overhoved at kunne holde ud at være til i vores ejet hjem
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
aug 2007
aug 2007
Jeg ønsker bare så inderlig en kat i mit liv.
Therese: Er det så de 1500 een gang, eller hver gang du skal ha en sprøjte?
aug 2007
Sara: Det er supersød af dig, det kunne godt være at vi skulle overveje det. Hvor bor du? Og det er rigtigt som du siger, det nytter jo ikke at besøge nogle der har sådan en kat + alt mulig andet med hår
aug 2007
Kommer lige i tanke om at jeg er en idiot til at forstå svensk!!!
Erfaring med allergivenlige katte?