{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arions killingefoder
  • #1   29. jul 2009 Jeg har i mange år fodret med Arion killingefoder, og både mine killinger og ældre kastrater får det. De stor-trives på det og kaster ikke nær så meget op, som de gør med RC-produkterne, så jeg kan kun anbefale det.

    Jeg er især glad for den høje fedtprocent aht. kattenes hud og pels, og det høje indhold af Taurin, som er godt for cellefornyelse.
    (Taurin er et stof, som katte ikke selv danner, men normalt får ved at spise kød).

    KITTEN:
    Fugtighed: 9% - Råprotein: 34% - Råfedt: 22% - Fibre: 2% - Aske: 7%
    Mineraler: Kalcium; 1,40% - Fosfor: 0,94% Magnesium: 0,08 % - Natrium: 0,47% - Kalium: 0,40% - Kobber: 22mg.
    Tilsatte vitaminer/kg: Vitamin A: 25000 IE - Vitamin D3: 2000 IE - Vitamin E: 150 mg - Biotin: 0,25 mg - Nikotinsyre: 75 mg x) - Folinsyre: 1,8 mg
    Aminosyre/kg: Taurin 2500 mg - Arginin: 18 g - Methionin: 8,9 g
    x) niacin (nikotinsyre, tidligere kaldt B-3 vitamin) - må ikke forveksles med nikotin i cigaretter


  • #2   29. jul 2009 okey mange tak mega dig kan man næsten altid forvente at få et ordenligt svar fra smiley

  • #3   30. jul 2009 har også brugt det og var også meget tilfreds med det smiley

  • #4   30. jul 2009 hvor bestiller i det henne??

  • #5   30. jul 2009 jeg købte mit i en nærliggende dyrhandel, som desværre er lukket nu. Mon ikk du kan finde en forhandlerliste på deres hjemmeside eller lignende smiley

  • #6   30. jul 2009 prøver og tak smiley

Kommentér på:
arions killingefoder

Annonce