532 visninger
|
Oprettet:
30. okt 2008 Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
hvor ville jeg dog ønske............ {{forumTopicSubject}}
At katte ejere tog deres ansvar og kun lukkede katte ud der var neutraliseret og mærkede.
Jeg kan få helt ondt i maven over alle de killinger der blir født til ingenting. Synes det boomer af killinger der ikke er aftagere til, og alle de annoncer hvor man vil give dem væk til hvem som helst.
Jeg har 2 han katte der løber frit, de er kastererede, men lidt hurtig hoved regning siger mig at de kunne godt nok ha lavet mange kuld igennem årene !!! Jeg er bare glad for jeg ved de ikke er fædre til hele kvaterets katte....
Det er bare noget jeg tit tænker på, så måtte ud med det.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Der er et hav af folk der overhovedet ikke tager det ansvar der følger med når man har dyr. Sådanne mennesker burde overhovedet ikke anskaffe sig en kat!
Får også en klump i halsen når jeg høre om at katteinternaterne er propfyldte og bliver nødt til at aflive mange raske katte fordi de ikke har plads, eller når jeg ser en annonce med killinger hvor der står "skal væk nu ellers bliver de aflivet"
Tag ANSVAR for filan da......og få neytraliseret de katte, så undgår man alle de problemer med uønskede katte, som der bare bliver flere og flere af.
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Svar: 18
Det er sku nærmest dyreplageri at lade killinger komme til verden, for ingenting..
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
hvor ville jeg dog ønske............