{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

hvor ville jeg dog ønske............ {{forumTopicSubject}}

At katte ejere tog deres ansvar og kun lukkede katte ud der var neutraliseret og mærkede.

Jeg kan få helt ondt i maven over alle de killinger der blir født til ingenting. Synes det boomer af killinger der ikke er aftagere til, og alle de annoncer hvor man vil give dem væk til hvem som helst.

Jeg har 2 han katte der løber frit, de er kastererede, men lidt hurtig hoved regning siger mig at de kunne godt nok ha lavet mange kuld igennem årene !!! Jeg er bare glad for jeg ved de ikke er fædre til hele kvaterets katte....

Det er bare noget jeg tit tænker på, så måtte ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor ville jeg dog ønske............
  • #2   4. aug 2009 Kunne heller ikke være mere enig!
    Der er et hav af folk der overhovedet ikke tager det ansvar der følger med når man har dyr. Sådanne mennesker burde overhovedet ikke anskaffe sig en kat!
    Får også en klump i halsen når jeg høre om at katteinternaterne er propfyldte og bliver nødt til at aflive mange raske katte fordi de ikke har plads, eller når jeg ser en annonce med killinger hvor der står "skal væk nu ellers bliver de aflivet"

Tag ANSVAR for filan da......og få neytraliseret de katte, så undgår man alle de problemer med uønskede katte, som der bare bliver flere og flere af.

• #3   5. aug 2009 Det burde være lov at man ikke måtte have fritgående katte som der ikke er styr på. Jeg ville have det dårligt hvis ikke min var kastereret og han havde killinger rundt omkring som lever et usselt liv, uden mad og tryghed.

Det er sku nærmest dyreplageri at lade killinger komme til verden, for ingenting.. smiley

• #4   5. aug 2009 jeg er glad for at min lillemis er neutraliseret.. Hun lever kun udenfor(har hun selv valgt).. Hun kunne jo nok have slæbt en del kuld hjem på de år hun har levet... Og ja der er vildt mange katte lige nu.. både med og uden stamtavle...

• #5   5. aug 2009 jeg lukker freja ud hun er dog ikke neutraliseret men kommer der killiinger ud af det tager jeg mit ansvar og får dem til dyrelæge og finder dem et godt hjem.. men jah de personer der bare lader deres katte rende d og blive gravide og ikke tage ansvar for de killinger der kommer ud af det burde ikke have lov at have dyr!!

• #6   5. aug 2009 Maria j...... hvorfor vælger du ikke bare at neutralisere din mis ? at have et kuld killinger er dyrere end neutralisionen ?

• #7   5. aug 2009 maria P det gør jeg ikke fordi jeg godt kan lig at få et kuld killinger nu lød det måske også somom at hun bare render ude og bliver gravid sådan er det slet ikke som regel når mine katte er blevet gravide er det med fuld overlæg og af samme race det så sket der var en smutter men at det var en bla af huskat gjorde dem ikke mindre dejlige vel.. og hvorfor skulle jeg neutralisere? er det kun reg. opdrættere der har lov at opdrætte killinger??

Kommentér på:
hvor ville jeg dog ønske............

Annonce