{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

har Tøsen mon også katteaids??? ;( {{forumTopicSubject}}

Blev ringet op for to dage siden af de gamle ejere til min lille dejlige killing Tøsen, har haft hende i halvanden snart to måneder nu... hendes mor (Blåbær) har fået konstateret katteaids? hun blev aflivet lige efter da hun var 7 år gammel og havde det ikke godt...
men har det så smittet min lille Tøs?? smiley
hun er lige afleveret ved DR. Dyr nu for lidt siden, og det er dælme hårdt selvom hun "bare" skal have taget blodprøve...
men min mor har også fået killing derfra og han er testet negativ, han have "bare" en lungebetændelse, så det "håber" vi også bare Tøsen har....
vi har jo også Snoobie boende her der er to uger yngre end Tøsen, hvad så hvis hun har smittet hende??
årh kan næsten ikke holde tanken ud om hvis mine små skattepiger er syge..!!!!

;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har Tøsen mon også katteaids??? ;(
  • #2   5. aug 2009 det værste er at deres hunkat Blåbær moren, er indekat, hun havde været stukket af en enkelt gang og var så kommet hjem med killinger, de har ni katte, alle indekatte til avl og så stak blåbær af og det er så der de tror hun har fået katteaids? og de har så fået tjekket alle de andre katte og de er heldigvis gået fri...
    men det er frygteligt at skulle gå her og vente, kan slet ikke få tiden til at gå..?
    og bare gå her og vente og vente....!
    hvad nu hvis hun har katteaids?
    øv.....
    og begge vores er også hundrede procent indekatte med stort bur i haven så vi prøver bare at gøre alt så godt så godt og så sker det her.... ;(


  • #4   5. aug 2009 Du kan tro, jeg krydser fingre for et godt resultat Stine.

    Skulle det være et trist resultat, behøver det nødvendigvis ikke være det samme som en dødsdom.
    Dine katte kommer ikke i kontakt med andre katte, som de evt. kan smitte,
    og du skal selvfølgelig heller ikke anskaffe flere katte, sålænge de lever.

    Sørger du for optimal forplejning uden stress, kan dine katte nemlig godt leve i mange år, men de tager desværre hurtigere mod sygdomme og infektioner, da deres immumforsvar ikke er godt.

    Held og lykke!


  • #5   5. aug 2009 TØSEN ER AIDS FRI!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d weeeeeeeeee

  • #6   5. aug 2009 Pu ha sikke en lettelse de må ha været...........nu kan i leve helt normalt og nyde livet.............dejlige nyheder.kh. Løverne

  • #7   5. aug 2009 Så retter jeg fingrene ud igen :-)))

Kommentér på:
har Tøsen mon også katteaids??? ;(

Annonce