{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Mangler kyndigt kattehjem til killing {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har igår fået en lille killing på omkring 7-8 uger hjem til mig fra arbejde, det skal siges at jeg arbejder i løveparken i Givskud. Det er en tre-farvet tigerstribet hun kat. Hun er i nogenlunde form, og hun vejer 960 gram. Hun spiser rigtig godt, men er dog stadig en lille smule usikker hvilket jeg ikke kan bebredje hende for, da jeg har en hund som er meget interesseret i hende og hun syntes også at han er spændende, men stadig en smule bange for ham.

Jeg skriver fordi jeg ikke selv skal beholde hende, men vil gerne finde et hjem til hende hurtigst muligt hvor der er andre katte som kan præge hende. Hun kalder stadig indimellem på sin mor og vil meget gerne kæle og være sammen med både mennesker og dyr.

Jeg håber at der er nogen der kunne tænke sig at give denne lille guldklump et rigtig godt hjem, hvor der også gerne må være andre katte, men ellers skal det bare være et sted hvor hun er midtpunkt. Hun vil ikke koste noget, men der vil hellere ikke følge noget med ud over lidt foder som hun får, jeg håber at jeg kan give hende ormekur inden hun tager herfra.

Der vil bliver linket til nogle billeder på facebook af hende.

Glæder mig til at høre fra jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler kyndigt kattehjem til killing
Kommentér på:
Mangler kyndigt kattehjem til killing

Annonce