{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Feline porta - tun {{forumTopicSubject}}

Hej alle

jeg har lige fået mine varer fra zooplus og der har jeg bestilt feline porta tun i gel. Jeg har bestilt en hel masse dåser da jeg har hørt det skulle være godt.

Men, nu er det sådan at det jo virkelig er rigtig tun der er i. Jeg havde ikke troet det var så rent tun.

Så nu er spørgsmålet - katte må jo ikke få meget tun. Så skal jeg ikke sparer på det vådfoder?

Planen var at give dem det hver anden dag, da jeg har en tynd kat, hvor vådfoder nærmest er det eneste jeg kan få i ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feline porta - tun
  • #1   7. aug 2009 Der står jo på siden, hvad vådmaden indeholder, så man ved, hvad man bestiller ;o)

    Jeg har faktisk også tænkt på, at meget af vådmaden indeholder tun - for en sikkerheds skyld har jeg valgt andre ting som ren kalv (Feline Porta), ren kylling og ren laks/babysardiner.

    Jeg troede, det var så godt med så rene råvarer, men man skal ikke kaste perler for svin, for kattene gider altså ikke æde den med laks og babysardiner i gele... :o/
    Jeg håber, det går bedre med de andre varianter!


  • #2   8. aug 2009 kylling var desværre udsolgt. Og jeg troede tunet ville være mere blendet. Men det er kun godt man kan få sådan noget foder.

    må heller bestille kylling når det kommer tilbage..


Kommentér på:
Feline porta - tun

Annonce