{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Opfedning. {{forumTopicSubject}}

Jeg spørger på vejne af min veninde som netop har taget en herreløs kat til sig. Den er af dyrlægen vurderet til at være en 3-4 år gammel.. Men den er ret tynd både at se og mærke på. Hvordan feder hun den bedst og hurtigst op? Den får nu foder fra Hills og har fået ormekur. Jeg så i en anden tråd en eller anden snakkede om babyvælling?! Gider en voksen kat spise det og virker det?

Alle råd er meget velkomne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfedning.
  • #1   10. aug 2009 Killingefoder har masser af protein og masse af vitaminer

  • Anette M
    Anette M Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Katte: 5 Svar: 4
    #2   10. aug 2009 Hej Ditte
    Det skal ikke "gå stærkt", det kan dens krop slet ikke tåle. Bliv ved med at fodre den med Hills - gerne killingefoder eller en andet meget nærende variant og lad så kattens egen appetit bestemme hvor hurtigt den tager på - vej den en gang om ugen eller hver 14. dag for at sikre, at den løbende tager på.
    Hvis den ikke tager på skal den en tur til dyrlægen, der så må undersøge om den fejler noget.
    Men bare rolig den skal nok tage på med et fast godt foder uden unødvendige tilskud som babyvælling, fløde eller lignende.
    Held og lykke med missen og sæt gerne et før og efter billede her på KG, når det er lykkedes smiley

    mvh Anette


  • #3   11. aug 2009 har selv haft en fertil han der pludselig blev tynd, efter 2-3 måneder på Royal canin`s Hair and skin har han taget på og er blevet en stor flot hankat med en super skinnende pels smiley har hørt nogen sige at outdoor osse fra RC er rigtig godt hvis de skal have et boost.

    mvh Marlene


  • #4   11. aug 2009 Hej Ditte, Man kan få noget ved dyrlægen som hedder A/D der er masser af fedt i, det er vådfoder, men de må kun få det i 4 dage, og ja, babyfoder, og måske lidt kaffefløde hvis man rigtigt vil kredse om den..

Kommentér på:
Opfedning.

Annonce