{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Haster! Vedr. Kasteration
  • #2   11. aug 2009 jo de må gerne få vand, pas dog på med at give det i for store mængder da de nemt kan tisse under indgrebet.
    Min Middi fik vand aftenen før, men plejede at komme ud om morgenen for at tisse (hvilket han så ikke kunnde denne dag da han skulle kastereres), så han tissede meget under operationen fik jeg at vide af dyrlægen. d var virkelig synd og han stank af tis efterfølgende

• #3   11. aug 2009 Okaii , mange tak for jeres svar smiley

• #4   11. aug 2009 KAtten skal have vand hele tiden lige til i går ud af døren - det er en belastning for nyrerne hvis de ikke får det. Den klinik jeg anvender lægger kattene i væske mens de opererer - netop for at skåne organerne.

Faste fra midnat - men som sagt vand hele tiden

• #6   12. aug 2009 Helt enig med Felis.
    Mine voksne katte har altid kun været uden mad i ca. 6 timer før operation, killinger kun 3 timer.
    Vand har de hele tiden.

De gange, katten alligevel har spist lige inden, har dyrlægen sagt, at det ikke betød noget, da lukkemekanismen til luftrøret er ekstremt sensibelt selv under narkose.
    Når/hvis de kaster op, sker det umiddelbart efter den første indsprøjtning, hvor katten er vågen.

Så lang fastetid, som du skriver, turde jeg slet ikke af hensyn til kattens blodsukker.

• #8   12. aug 2009 Fastetiden KAN have noget at gøre med den type af narkose der anvendes (der er flere muligheder) - eller dyrlægen har en fiks ide:-)

Gad vide hvorlænge den dyrlæge mener killinger skal fastes?

Kommentér på:
Haster! Vedr. Kasteration

Annonce