{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

4 søndag i advent {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg håber jeres december har været god indtil nu, og i får en fantastisk jul.
Starter juletråden nu, for her sker intet her inde smiley og jeg får travlt de næste dage, uge, med gæster og flere fødselsdage og alt som nu følger med julen.
Røde er glad bare han får mad og en god seng at sove i (min) gider ikke ud, hvis vejret ikke er stille og helst også knastørt smiley jeg kan godt mærke han ikke er ung længere, men så længe han har det godt er alt godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep/skift indmad i væghængt toilet 800 kr.
  • Opsætming af lamper og reoler 2.500 kr.
  • Nedrivning af 14 kvm carport 5.200 kr.
  • Installation af ny vaskemaskine samt the gammel med 1.400 kr.
  • Reparation af Sage barista espressomaksine 875 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 søndag i advent
  • #1   21. dec 2025 glædelig 4 søndag i advent

her går det stille og roligt.
    kattene hygger sig. Bølle piller alle mine kravlenisser ned - og myrder dem
    Buster er ikke ligefrem artig. Men heldigvis har han ikke opdaget at man kan være slem ved julepynten. Men som drillenisse er han god

de andre nyder at vi har gode varme tæpper. Gider dårligt nok at gå ud i løbegården

i morgen kommer juletræet ind. Og jeg finder hjelmen frem og krydser hvad jeg har

I ønskes alle en rigtig glædellig jul

• #2   21. dec 2025 Det lyder så hyggeligt Anja smiley glædelig jul til dig og forældrene smiley

• #3   22. dec 2025 1000 tak Jette

• #4   25. dec 2025 Jeg håber, at i har haft en dejlig juleaften. Vi har kun kattevenlig pynt i huset med 5 store killinger gående. smiley
    Vores December har ikke været noget at skrive hjem om, da den har været nindre hyggelig. Til gengæld hyggede vi max i går. smiley

• #5   26. dec 2025 Glædelig jul allesammen smiley
    Min november/december har været noget udfordrende...
    En idiot kørte over for ubetinget vigepligt og slam - der lå jeg på asfalten og min scooter et andet sted! Jeg er sluppet heldigt, men jeg har indtil nu gået med en arm i skinne og det gør hverdagen mere besværligt. Det første Lucas måtte lære var, at springe ud og ind ad et vindue....
    Så måtte han også acceptere, at jeg måtte ligge i en mærkelig stilling i både seng og sofa, for der er også kommet en flænge i halebenet!
    På trods af manglende julebag blev det atter jul og den har indtil videre været god! Skinnen er væk og Lucas kan igen få dør-betjening smiley
    Midt i det hele fik jeg også en ny sofa og den lugtede så hæsligt, så Lucas forsøgte at strinte alt hvad han kunne - dog uden resultat smiley

• #6   27. dec 2025 Ej, det lyder grimt. Godt at du ikke kom mere til skade. smiley

• #7   28. dec 2025 Susanne og husk vildkatten, der lyder som om I begge har haft ekstra at tage hensygn til, godt skinnen er væk igen,,, overlevede scooteren? Jeg havde en, for en del år siden, hvor en bil trillede ind i mig og den ( solen blændede bilisten, stellet var skævt, det blev rettet, men blev hurtigt skævt igen, og måtte igennem en større omgang, hos dem der fik den, og de vidste den var skæv.
    Jeg håber i alle kommer godt ind i det nye år smiley

• #8   28. dec 2025 Jette, sønnen er i kulkælderen, da hans kæreste er flyttet. Det er ikke gået helt gnidningsfrit, og vi er blevet anmeldt for at stjæle hendes kat, som hun efterlod. Men ja en lidt æv December men en skøn juleaften trods alt.

• #9   28. dec 2025 Det lyder bare hårdt smiley lidt af en tanke!!! Du behøver da ikke at stjæle en kat,,, du planlægger da bare et kuld,,, og ellers skal du ud og finde nye relevante gener og ikke en hvilken som helst kat smiley

• #10   28. dec 2025 God bagjul

her er det gået stille og roligt
    altså det vil sige at jeg nok kommer til at købe nogle flere kravlenisser. Bølle har myrdet en del
    vi har haft en hjemme jul igen i år. efteråret har været rigtig stresset, da mor har fået brystkræft. så der er mange ture på sygehuset. men heldigvis har vi haft fred i december'. Hun er nu på nogle piller. og så skal hun tjekkes i januar.

• #11   28. dec 2025 Jette, ja og hvad skulle jeg med en neutraliseret huskat? Sønnen ville bare hjem til os lidt og tog katten med.

• #12   2. jan Susanne:
    Alle kneb gælder åbenbart når man går fra hinanden - æv altså!
    Jette:
    Scooteren er i kritisk tilstand - men kan stabiliseres og senere udskrives fra værkstedet... meeen.. ikke en helt billig omgang for skadevolderen - gudskelov!

Kommentér på:
4 søndag i advent

Annonce