828 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp til børstning af min perser :) Hjælp til børstning af min perser :)

Hej derude jeg har det problem, at min lille prins, Giorgio. bogstavligtalt går amok bare han ser en børste, det er helt umuligt at få ham ordenligt børstet, det skal siges det altid har været sådan men han er ved at blive større og jeg har svært ved at holde ham, og han kradser.
er deer nogen der har nogen foreslag til hvordan man kan få sin kat til at elske at blive friseret. ?

på forhånd tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til børstning af min perser :)
  • #1   18. aug 2009 hver gang vi har lege tid eller hygge tid så ligger børsten fremme... jeg børster dem ikke igennem men bare lige stryger dem lidt over ryggen en enkelt gang eller to, så de vender sig til det.. og så bygger jeg gradvist op.....den ene jeg har synes det er skønt og de to andre har accepteret det og de ved også at der falder en godbid af bagefter....

• #4   18. aug 2009 åh tak, jamen jeg går igang med det samme smiley
    for mine svigerforældres perser elsker også at blive børstet smiley
    så kan vi komme igang med at nyde den tid i stedet for at hade den smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #5   19. aug 2009 Hvis han har små knuder du ikke kan se eller næsten mærke og er kommet til at rede i dem så det har gjordt ondt på katten, så bliver det svært at få ham til at kunne lide at blive redt, men det er en god ide at gøre som nogle at de andre siger, tålmodighed, hygge og langsomt vende ham til det igen. Hvis han har hår knuder, så vær lige på vagt med dem, for det gør hammer ondt på katten hvis man kommer til at hive lidt i sådan en hårknude. smiley

Kommentér på:
Hjælp til børstning af min perser :)

Annonce