{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

vægt 10 ugers killinger {{forumTopicSubject}}

mine to killinger har diarre og de får det der zoolac til at få mave floraen i top igen og så har de udspillet mave så de fik en orme behandling men synes ikke rigtig det har hjulpet på deres maver.. de fik det igår kl. ca. 19,00...

da chap blev vejet igår vejede han ca. 620 g... er det ikke utrolig lidt??? synes nemlig jeg kan mærke alle han knogler..

chip vejede 730 g ca. synes os e´jeg kan mærke hans knogler men ikk så meget som ved chip...

det skal li siges at deres mor også er en lille en og en bror fra det andet kuld også er lille...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt 10 ugers killinger
  • #1   19. aug 2009 En killing må man ikke kunne mærke knoglerne på.

Det er bestemt ikke sundt for en killing at gå med ubehandlet diarre - der er kun en vej, til dyrlæge og få kørt en afføringsprofil på et laboratorie så den rigtige behandling kan igangsættes.

Vægten uden alder angivelse er svær at udtale sig om

• #2   19. aug 2009 nåå ja lis ups.... de er 10 uger.. sorry.. grin..... snakkede os med dyrlægen igår.... har ikk fået dem med hjem endnu først om 2 uger men var li ved dyrlægen med dem for at sikre mig at det har dte godt..

• #4   19. aug 2009 jeg tror jeg ved hvorfor de er så små det er fordi at det har fået dte billigeste billigeste voksen katte foder ever.... da jeg fandt ud a det fik de med det samme en stor pose killinge foder fra royal kanin.. sku være sikker på at de små har det godt...

jamen de leger og hygger og spiser og drikker godt... så tror ikk de er syge..

• #5   19. aug 2009 Opps, ja det står i overskriften:-))

Hvad sagde dyrlægen da du var der med dem?

Killinger med konstant diarre optager ikke foderet korrekt og bliver det ikke behandlet risikerer man det bliver kronisk.

• #6   19. aug 2009 jamen dyrlægen sagde at jeg sku prøve og gi dem det der til opretholde tarm floaren og så at dte var pga. den dårlige kost de havde fået før..

• #7   20. aug 2009 jeg har en killing på 9 uger..han vejer 1400 gram og ham kan jeg altså også mærker hofterne på.
    han er gennemtjekket,så han fejler ikke noget..
    Og dyrlægen siger,at det er en rigtig fin vægt han har.
    Jeg tror,at der kan være forskel på killinger...det er bare min mening*SS*

Kommentér på:
vægt 10 ugers killinger

Annonce