{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
131 visninger | Oprettet:

Erfaring med Mobil-dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Jeg er i den heldige situation, at der er kommet en kørende dyrlæge her i området og hun samarbejder med det dyrehospital jeg bruger og hun er ikke dyrere end de andre - og hvor ville det være nemt....

Men:
Lucas er væk når der kommer gæster og hvis det så ovenikøbet er en dyrlæge, så frygter jeg for følgerne - hvilket jeg måske ikke behøver?

Hun har speciale i adfærd og det er jo lige i øjet med ham her og jeg overvejer at lade ham få en almindelig vaccine, da han ikke har fået det i 3 år og han henter en snotnæse af og til efter han er kommet ud.

Ville det være en mulighed eller tror I at han vil tage flugten?
Hvad er jeres erfaringer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Full skim coating a room, painting entire appartment and more 205 kr.
  • Fjernelse og omfugning gulv i bruse niché 3.500 kr.
  • Afløb - stoppet i bad (ældre dybt beton afløb er mit gæt) 1.250 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Siemens iQ800 vaske/tørre maskine - formentlig skifte varmelegeme 1.300 kr.
  • Tv opsætning-montering 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Mobil-dyrlæge
  • #1   20. jan Når jeg får besøg af dyrlægen her hjemme, starter jeg med, at mine katte er i transport kasser eller et rum, hvor de ikke kan gemme sig ( Mitti kunne jo ikke lide gæster, så ham i boksen, ellers skulle jeg jo under sengen, for at finde ham, Røde behøver ikke i boksen, som han hader.
    Min dyrlæge ringer 5=10 min før hun kommer, så det er en kort tur i boksen, og næsten uden stres, jeg lægger et stort håndklæde på spisebordet, under corona blev det på have bordet, og så snart hun er færdig med katten, slippes den løs.
    Jeg kan helt klart anbefale dyrlægen i hjemmet, du skal bare gennem tænke, hvordan det vil være bedst for din kat,,, og den skal ikke ud, før dyrlægen har været der, så den ikke er væk, når der skal kikkes på den smiley smiley

• #2   20. jan Jeg ville give det en chance. Vores dyrlæge kan bare noget med dyr.

Kommentér på:
Erfaring med Mobil-dyrlæge

Annonce