{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.723 visninger | Oprettet:

Killingerfoder - anbefal et mærke! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Tiden nærmer sig hvor jeg skal have mine to killinger hjem.. Jeg søger derfor råd og vejledning om kattefoder. Jeg har heste og har sat mig MEGET ind i fodring af disse, men katte foder aner jeg faktisk intet om! smiley

Min 5års hunkat får Hill´s I/D pga mavesår, så det har ikke været så nødvendigt at sætte sig ind i foder - det er det eneste hun har kunne fungere nogenlunde på..

Kender til Hill´s og RC - men er der virkelig intet andet der kan hamle op med disse foder-giganter? Mener at jeg for nogle mdr siden så et indlæg hvor vedkommende havde lagt en "indholdsfortegnelse" på to slags foder ind - her fik RC baghjul!

Kattene det drejer sig om er blanding af NFO og perser - han og hun! Hen over efteråret skal de begge neutraliseres.. I starten skal de selvfølgelig have killingefoder, men hvad senere hen - er det så et langhårs foder de skal have eller er det vigtigere at fokusere på vægt og bruge foder til neutraliserede katte???

Som sædvanlig blev det en lang smøre - beklager meget, men håber alligevel at få hjælp til hvad jeg skal kigge efter, så jeg kan blive lige så klog på kattefoder, som hestefoder! smiley

Mvh Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killingerfoder - anbefal et mærke!
Kommentér på:
Killingerfoder - anbefal et mærke!

Annonce