{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Vil gerne høre jeres mening... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Foruden Fie, har jeg også en kat der hedder Simba. For 2 ½ år siden flyttede jeg hjemme fra, og flyttede i lejlighed og der var der jo ikke mulighed for at Simba kunne komme ud. Da han altid har været vant til at kunne gå ud og ind som det passede ham, blev min mor og jeg enige om at det var bedst at Simba blev boende hjemme hos dem. Jeg synes det var synd at han skulle lukkes inde i en lille lejlighed når han normalt har kunne gøre hvad han ville. Derfor bor han nu hjemme hos min far og mor, og det er jo skønt at se hvor glad han bliver for at se mig når jeg er hjemme i weekenderne. Nu er det så at jeg godt kunne tænke mig at få ham lagt her ind på KG og så kunne jeg godt tænke mig at høre jeres holdning til om det er OK at han kommer her ind, når han egentlig ikke bor hos mig?...men han er jo min kat:-) Glæder mig til at høre jeres holdning...vil hellere høre hvad I mener om det, end at ligge ham her ind og folk så senere bliver sure over det fordi han ikke bor hos mig...så vær´ ærlig:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne høre jeres mening...
Kommentér på:
Vil gerne høre jeres mening...

Annonce