{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Min maincoon halter {{forumTopicSubject}}

Kære Alle,

Min maincoon halter, har svært ved at gå rigtigt, - jeg har en mistanke om at han måske kan være faldet ned at vores trappe. Han er 7 måneder og indekat.
Jeg var til
Dyrlæge i går hun undersøgte ham, og kunne ikke umiddelbart se noget, andet end at han halter på venstre ben.
Han fik noget smertestillende og jeg fik noget med hjem til ham, han skal have i dag.
Bliver det ikke bedre skal han i røgten og tjekkes for brud.
Er der nogle der har oplevet noget lignende? Hvor det enten gik i sig selv, eller hvor katten er blevet opereret? Er så bange for det er noget alvorligt.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 1.420 kr.
  • Underlimet vask er sluppet køkkenbordplade. Vask skal underlimes igen og vvs tilsluttes ig 1.530 kr.
  • Fejlfinde og installere opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vinduespudser 400 kr.
  • (Gen)Opsætning af vask og vaskemøbel som er faldet ned 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min maincoon halter
Kommentér på:
Min maincoon halter

Annonce