904 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

DUSSØR... kat... 3250 DUSSØR... kat... 3250

http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19533

min kat er løbet væk.

det er en sort og hvid steriliseret hunkat (alm huskat), microchippet og øretatoveret med CTA 4?? (tror nok det er 485 eller 483)...

hun lyder navnet Sif eller Siffi.... er nok meget skræmt da stedets hunde har jagtet hende væk....

hun er forsvundet i går sidst på eftermiddagen fra ferlevej 9, dragstrup, 3250 gilleleje.

DUSSØR gives for indfangning af Siffi, da hun er højt elsket og meget savnet

ring gerne på 23675067 hvis i skulle se hende i området

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DUSSØR... kat... 3250
  • #1   3. sep 2009 Du kan både efterlyse og se, om nogen har fundet hende her:
    www.dyrenesbeskyttelse.dk
    www.dyrenettet.dk
    www.forsvundnedyr.dk
    www.dyrevaernet.dk

Stem dørklokker hos naboerne og bed dem se efter i garager og kældre, kontakt dyrlægerne i området og sæt efterlysninger op i nærbutikkerne.

Lad en vindue eller en dør stå åben, hvis hun selv kommer hjem.

Held og lykke!

• #2   3. sep 2009 tusinde tak!!!

er i fuld sving med at lave opslag, som jeg personligt vil dele rundt til hustande mm i området.... hvor stor en radius tror du man skal dække?

• #3   3. sep 2009 katte kan jo godt finde på at går sig en laaaaaaang tur nogle gange flere dage....

men ja gå rundt til alle i nærheden og opslag...

det er ikke sjovt at savne et medlem af familien...

håber virkelig hun kommer hjem...

• #4   3. sep 2009 <b>Håber du finder din misser igen.
    prøv og læs denne tråd, der er en masse gode råd i .

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=58633

Krydser fingre for at i snart finder hende

• #5   4. sep 2009 tak for de fine ord....

det er en svær tid... i dag blev jeg 30 og min kat mangler stadig...

30årig tudefjæs er jeg så pt blevet til.... er godt igang med at efterlyse hende...

alle råd jeg har fået er blevet fulgt... og der er sat en god dussør på til en der evt finder hende...

åh gud hvor er hun savnet

• #6   4. sep 2009 tillykke med de 30 år....
    sikke en skam du ikke har fundet din lille mis, hold håbet oppe jeg tror hun kommer hjem igen....
    men igen tillykke med de 30 år

• #7   5. sep 2009 <b>Du skal ikke miste håbet, min mor fandt sin kat efter 3 mdr. Han blev fundet et sted hvor vi aldrig ville have troet han var. så kig alle mulige og umulige steder..

få naboer og børn i området til at holde øje

• #8   9. sep 2009 siffi mangler stadig.... havde lånt en kattefælde af dyrenes beskyttelse, og fangede en smuk sort hvid kat men ikke min sif....

• #9   9. sep 2009 øv nej hvor trist.
    håber virkelig ikke at der er sket hende noget.
    jeg håber hun snart kommer hjem til dig.

• #10   14. okt 2009 Sif blev fundet her i eftermiddag... hun er meget tynd og afkraftet... men spiser en smule og er i live...

• #11   14. okt 2009 stort tillykke med det.....
    ej hvor dejligt hun kom hjem....
    husk at hun ikke må få for meget mad på eng gang når hun ikke har spist længe, mange små potioner....

• #12   14. okt 2009 hun kom ikke hejm, hun har været i området hele tiden tror jeg, men har været bange for at komme op til huset pga hundene... min smed så hende i dag.

hun har tabt sig 2 kg på 6 uger, så tror slet ikke hun har spist.... hun spiste selv lidt dåsefoder i eftermiddags, men her til aften har hun midstet appetitten....

pt drikker hun vand hvis jeg kommer med skålen... og jeg har været en ond mor og tvangsfodret hende her til aften med 10 kattepiller (små fra dyrlægen).

jeg vil helst undgå at have hende indlagt... det eneste dyrlægen kan som jeg ikke selv er i stand til (har arbejdet på dyreklinik en del år) er at give hende drop.... men så længe hun vil drikke, holder vi an med det.

stakkels tøs er meget svag dog... kan ikke engang selv hoppe op på sengen smiley

• #13   16. okt 2009 Tillykke med hjemkomsten - men i stedet for tørfoder ville jeg give hende noget næringsrigt våd-foder af hensyn til hendes nyrer og lever.

• #14   16. okt 2009 jo det får hu også men i sprøjte som tvang hun hader vådfoder, kør, tun you name it... det har hun altid gjort

Kommentér på:
DUSSØR... kat... 3250

Annonce