{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Hvornår skal hun føde {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Nu har jeg lige et lille spørgsmål. Vi har en gravis missemor herhjemme som nok højst sandsynligt snart skal have sine killinger. Vi ved desværre ikke noget om parringsdagen. Men hun ligger meget og sover, og så slikker hun sig meget ren fra det nederste af maven og så videre ned. Er der nogen særlige tegn vi skal kigge efter som virkelig tyder på at det er meget tæt på?

Killingerne sparker meget til tider,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår skal hun føde
  • #1   4. sep 2009 Nogle katte skjuler det godt, bla min egen. Jeg har kendt terminsdag osv, men hun sov meget spiste osv, pludselig kommer hun hen til mig og mijauer og begynder at presse og der fra gik det slag i slag. Men normalt sover de meget til sidst, maven falder lidt ned. Op til et døgn før går slimproppen, men det er ikke altid man ser det da de jo vasker den væk. Har du en ca ide om hvornår hun blev parret ?

  • #2   4. sep 2009 Overhovedet ikke, men som sagt slikker hun sig rigtig meget, bare i det hele taget, men især bagtil og halen samt bagben. Hun er meget kælen og spinder meget, hvor hun plejer at være meget reserveret. I det hele taget er hun en rigtig nussetrold, ofte lige pt.

Kommentér på:
Hvornår skal hun føde

Annonce