{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

kattepension {{forumTopicSubject}}

er der nogen der kan anbefale en rigtig god kattepension til min kat - jeg rejser væk i 2 uger - den er vant til at komme og gå via sin kattelæm - dvs er en del ude - men sover hjemme om dagen - bor i københavns området

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattepension
  • #1   5. sep 2009 Det bedste overhovedet ville være at du fik en til at passe din kat på din adresse. Katte har det bedst med at være hjemme.
    Dog vil jeg gøre opmærksom på, at det så ville være en god idé at lukke kattelemmen til i de 14 dage, da katte kan savne deres ejere og begive sig ud for at lede efter dem. Nogle gange kommer de så langt væk, at de ikke kan finde hjem igen.

Men har du ikke mulighed for at få den passet i hjemmet, skal du have fortsat god jagt på en pension smiley

• #2   5. sep 2009 Vil bare lige sige, at du skal se dig rigtig godt for - altså besøge pensionen, inden du beslutter dig! Der findes desværre elendige pensioner - også i Kbh.området. (husker bl.a. en tråd på andet forum, om en kat, der simpelthen var VÆK, da ejeren kom og skulle hente den igen).

Kommentér på:
kattepension

Annonce