{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Opfølgning: Åh nej, chlamydia/herpes?? {{forumTopicSubject}}

Så er der en opfølgning på dette indlæg: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=63559 ..
Vi har idag været ved dyrlægen.. Hun havde katteinfluenza og har fået en god prognose for, at blive helt rask igen, da hun kun havde milde symptomer.. Der var ingenting på lunger og ingen feber... Hun fik 2 sprøjter... En til at dræbe baktusserne/virusset og en omgang smertestillende... Så om to uger skal vi til kontrol og hvis hun er rask skal hun vaccineres smiley Så mangler jeg bare at informere staldejer om, at hun nok skal få alle staldmisserne ind til behandling...
Så nu kan de 2 uger kun gå for langsomt !!
Og for øvrigt syntes jeg hun klarede dyrlægebesøget super fint.. Han kunne stikke i hende uden hun sagde noget til det.. Det eneste hun ikke kunne li, var at få målt hendes temperatur...
Mvh. Stine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfølgning: Åh nej, chlamydia/herpes??
  • #1   7. sep 2009 God bedring med hende.
    Jeg håber virkelig, at sælgeren vil sørge for behandling af de andre katte.


  • #2   7. sep 2009 Mange tak..
    Hun har det egentlig fint smiley hun fiser rundt og leger og spiser og drikker som hun skal..

    Det håber jeg godt nok også, hun ved intet om katte og tror de bare er forkølede smiley


  • #3   7. sep 2009 Så er der snakket med staldejer... Hun har ikke tænkt sig at gøre noget, da det bare er gårdkatte... Så hun vil lade naturen gå sin gang... Så er det bare mig der har problemet med, ikke at tage smitten med hjem, når jeg er ude ved hestene.. Så der skal skiftes tøj og vaskes grundigt hænder, inden jeg kommer hjem... smiley

  • #4   7. sep 2009 Ejj hvor ringe smiley Det kan hun simplethen ikke være bekendt. Fatter ikke sådanne mennesker.

  • #5   8. sep 2009 Heller ikke her... og de mangler trods alt ikke penge smiley Deres hun vil de gerne ofre dyre domme på i dyrlægeregninger, men kattene er "bare" katte smiley Gid jeg dog kunne tage alle sammen med hjem, men det har jeg desværre hverken råd eller plads til smiley Men nu har jeg i det mindste taget en af dem til mig...

Kommentér på:
Opfølgning: Åh nej, chlamydia/herpes??

Annonce