{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Gør jeg noget forkert?:( {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået mine søde, lille kattekiling hjem her i formiddags. Hun var helt skræmt da vi først kom hjem, og var slet ikke interesseret efter at komme ud af transportkassen. Hun har ligget og sovet i over 4 timer, og har nu gået langsomt og forsigtigt rundt i 2 rum og miavet og miavet. Hun kalder jo nok på sin mor og sine søskende. Jeg har prøvet at holde mig lidt i baggrunden, da jeg har hørt killinger skal ha tid, og nok selv skal komme, hvis det er. Men er det forkert?? Er der noget jeg kan gøre, for at hun ikke skal føle sig så fortvivlet, for d virker hun som om hun er. Hun har heller ikke spist eller drukket. kan godt være det her er helt normalt, men det er min første kat, så kunne godt tænke mig lidt råd og erfaringer fra jer derude!!

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gør jeg noget forkert?:(
  • #1   7. sep 2009 Det er meget normalt at katten gemmer sig i transportkassen på sin første dag, det gjorde begge mine. De skal jo have tid til at vænne sig og udforske. Og deres appetit er nok heller ikke kæmpe stor den første dag. Jeg er sikker på at din lille mis nok skal falde til, det tager bare lige noget tid:)

• #2   7. sep 2009 **Er der noget jeg kan gøre, for at hun ikke skal føle sig så fortvivlet, for d virker hun som om hun er.**

Ja, købe en af hendes søskende.

• #3   7. sep 2009 Eller bare en killing på nogen lunde samme alder

• #4   7. sep 2009 Nina , det er helt normalt smiley Kenzo gik os lidt rundt for sig selv den første dag , og han spiste først og gik på kattebakke den anden dag . Du skal bare give den lidt tid ..

Tina , det er jo ikke den eneste løsning og det er ikke alle som har mulighed for at have to katte smiley

• #6   7. sep 2009 Hej Nina

Giv hende tid...i løbet af aftenen, skal hun nok begynde at falde til ro. Jeg har jo en dejlig hankat fra samme linier, og han er det roligste gemyt i verden.

• #7   7. sep 2009 Det er normalt at de ikke spiser, og ikke kommer ud af transport kassen. Jeg syntes at du lige så stille skulle ae den lidt og vise at du kun vil den noget venligt, så kommer den nok af sig selv når den vil noget...

• #8   7. sep 2009 Ville lige komme med en up-date:) Maui kom ud fra sit skjulested ved en 6 tiden, og har ligget på arm hele aftenen og spundet:) Hun miaver, forståeligt nok stadig. Men jeg har faktisk, her til aften, siddet og overvejet om jeg skulle ringe til Susanne (maui´s opdrætter) imorgen og sige ja tak til endnu en killing. For stort set alle råder til at man får sig to - især, når de er hellig birma misser og er meget kontaktsøgende. Hva siger i? kan man få en lykkelig "enekat" eller ville jeg gøre Maui og mig selv en kæmpe tjeneste at få en til?? Kunne jo også vente og se tiden an? Hvad sir´ i??:)

• #9   7. sep 2009
    Det kan da godt være, at hun kan blive tilfreds som enekat, men et killingesøskendepar der kommer ud sammen er en sikker succes smiley Så jeg ved godt, hvad jeg ville vælge smiley

• #10   7. sep 2009 Hvis du har mulighed for at have 2 ville det være perfekt.

• #11   7. sep 2009 Nå ja, der kan selvfølgelig være husdyrregler, der kun tillader én kat.

• #12   7. sep 2009 Så husk hvis det er to søskende af forskellige køn, at få dem neutraliseret smiley Så du iik ender med indavl ..

• #13   10. sep 2009 Hvor er du bare sød og omsorgsfuld :o)

Har læst et sted at en ensom Birma, er en ulykkelig Birma. Find en sød lille ven til din killing - det behøver ikke være en Birma :o) Jeg har selv en skøn lille Birma. Selvom jeg er meget hjemme, er jeg ret sikker på, den ville savne en artsfælle, hvis den var eneste kat i huset. Du vil desuden selv få dobbelt fornøjelse :o) Det er skønt at se, hvor stor gensidig glæde to katte kan have af hinanden :o)

Held og lykke >ö<

Kommentér på:
Gør jeg noget forkert?:(

Annonce