{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Malou indlagt. faldt fra 1. sal. {{forumTopicSubject}}

Min stakkels lille Malou på 12½ uge er lige faldet 3 m. ned og landede foran vores hoveddør smiley Hun var lige gået derud og jeg fulgte starks efter, så jeg så det hele.. Og jeg ryster stadig.. Hun var på vej op ad trapperne og istedet for at tage de 2 sidste trin op, gik hun mellem "stolberne" på gelænderet og ville hoppe den vej ind... Men hun faldt desværre frit fald, 3-3½ m... og jeg havde endda sat pap op, så hun ikke skulle gå den vej.. men det hoppede hun over.. Hun var på benene med det samme, men var meget svimmel og jeg løb selvfølgelig ned og tog hende op. Satte hende ned oppe i stuen og hun løb hen under sofaen.. hun gik heldigvis fint, men hun var meget træt... Jeg fik hende ud og satte mig i sofaen med hende og ringede straks til dyrlægen.. Var der 15 minutter efter.. der er heldigvis ingen brud, men han ville gerne have liiidt mere reaktioner med pupillerne.. Så han gav hende en sprøjte og ville putte hende i en ilt og varmekasse... Og de beholder hende til imorgen, men kan heldigvis ringe mellem 14 og 15 for at høre.. De observere for hjernerystelse og hjerneblødning... smiley Men han er heldigvis optimistisk... Stakkels lille Malou.. :'/ Jeg ryster stadig... Håber det bedste for min lille pige... Vil i ikke være søde, at krydse fingre for hende??
Mvh. Stine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malou indlagt. faldt fra 1. sal.
Kommentér på:
Malou indlagt. faldt fra 1. sal.

Annonce