Malou indlagt. faldt fra 1. sal. {{forumTopicSubject}}
Min stakkels lille Malou på 12½ uge er lige faldet 3 m. ned og landede foran vores hoveddør
Hun var lige gået derud og jeg fulgte starks efter, så jeg så det hele.. Og jeg ryster stadig.. Hun var på vej op ad trapperne og istedet for at tage de 2 sidste trin op, gik hun mellem "stolberne" på gelænderet og ville hoppe den vej ind... Men hun faldt desværre frit fald, 3-3½ m... og jeg havde endda sat pap op, så hun ikke skulle gå den vej.. men det hoppede hun over.. Hun var på benene med det samme, men var meget svimmel og jeg løb selvfølgelig ned og tog hende op. Satte hende ned oppe i stuen og hun løb hen under sofaen.. hun gik heldigvis fint, men hun var meget træt... Jeg fik hende ud og satte mig i sofaen med hende og ringede straks til dyrlægen.. Var der 15 minutter efter.. der er heldigvis ingen brud, men han ville gerne have liiidt mere reaktioner med pupillerne.. Så han gav hende en sprøjte og ville putte hende i en ilt og varmekasse... Og de beholder hende til imorgen, men kan heldigvis ringe mellem 14 og 15 for at høre.. De observere for hjernerystelse og hjerneblødning...
Men han er heldigvis optimistisk... Stakkels lille Malou.. :'/ Jeg ryster stadig... Håber det bedste for min lille pige... Vil i ikke være søde, at krydse fingre for hende??
Mvh. Stine
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Skriv endelig, når der er noget nyt og trøst dig med at de kan klare meget i den alder
Held og lykke
Pia
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 48 Svar: 111
Og er glad for, at jeg var hjemme, så hun kom så hurtigt afsted.... Tror hun var indlagt ½ time efter det hele var sket...
Ja, jeg tror også det er godt, at det ikke var den store... Malou vejer kun 550 g. (fin vægt ifgl. dyrlægen) og den store 3-4 kg (2år).
Tiden går alt for langsom til. kan ikke vente til kl. 14 ...
apr 2009
hilsen fra Pia
maj 2009
apr 2009
Så har jeg hørt at Charley er blevet en smule lettere og er sortsværtet i ørene, er halv-vågen har været på bakken og spist lidt, men stadig lidt groggy.
Så jeg krydser (fortsat) fingre for at alt er som det skal være med Malou og venter spændt på at høre ...
Pia
maj 2009
Ja, der er jo stadig en ½ time til jeg kan ringe...
apr 2009
Pia
maj 2009
Han bliver sikkert glad for, at komme hjem igen
maj 2009
så er der ringet til dyrlægen og Malou har det meget bedre... kan hente hende om en time :):):)
Nu "glæder" jeg mig bare til at se, hvad regningen siger
apr 2009
maj 2009
Hun er så glad for at være hjemme.. hun græd uafbrudt på dyrehospitalet og på vej hjem.. men lige da vi kom ind af døren stoppede hun.. hun har både været på bakken og spist og lige nu leger og putter hun i vattæpperne sammen med mig i sofaen
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
apr 2009
Malou indlagt. faldt fra 1. sal.