{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.846 visninger | Oprettet:

hårtab - en bar plet {{forumTopicSubject}}

kære alle..
Nu er den helt gal med min gamle musse-mor, hun har mistede ALT sit hår under halsen (dog kun en bar plet på str. med en 20'er) det væsker.
pluds hendes ene øjkanal er helt rød.
hun ser bare så trist ud, vi ville se weekenden over hvordan hun har det, også ville vi tage den derfra.

men er der nolge der kan give mig et bud på hvad det er?
vil lige sige at hun ikke har lopper osv.. (så de bud kan jeg desværre ikke bruge)

håber nogle kloge mennesker sidder bag skarmen.. :o)

MvH Melanie & Musse-Mor..
hun kan ses under min profil (hun er jo en gammel svend)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hårtab - en bar plet
  • #1   10. sep 2009 øjkanal = Øjekanal / tårekanal.

  • #2   10. sep 2009 hvad koster det da, ca, hvis det nu er det hun har?

  • #3   10. sep 2009 jeg havde nok ikke ventet til næste uge men ringet til dyrelægen i morgen.
    ja som nævt kunne det være ringorm men også stress eller bare en "gammel" vane, du striver jo at hun er en ældre kat (jeg har ikke lige været inde og kigge) men katte kan vel på samme måde som mennester blive demente, det er jeg sikker på at min mor og fars kat er, han går tit i står i længere tid og pludselig går han igang igen. det kan jo godt være at din kat ikke lige kan huske at hun har vasket sig der for lidt siden.


  • #4   10. sep 2009 Under hagen ikke ikke et kalssisk ringormested.

    Nyreproblemer bliver katten trist af - det kan også gå ud over pelsen


  • #5   10. sep 2009 På nogle af hendes billeder - især de sidste - kan man bl.a. se, at hendes ene ørekant er helt sort, og at hun også har en sort plet ved den ene mundvig. Det ses ikke på andre af billederne.

    Er det pelsens farve, sværte fra øretatovering, sorte hårløse skorper eller hvad?

    Hvordan ser det ud i dag?


  • #6   10. sep 2009 Jeg vil da komme af sted til dyrlægen med det.
    Og hvor længe har det stået på, for sådan et
    sår kommer ikke bare pludselig :o(
    Og så vil jeg ønske dig held og lykke med hende,
    håber ikke at det er noget meget dyrt og alvorligt.


  • #7   11. sep 2009 *Mega*
    det er sorte som ses på Musse er hendes hår farve.. :o) hun er hvis/sort.. og har intet med det at gøre.. :o)

    lonnie N & Ann V
    har snakkede med dyrelægen og hun syns at jeg skulle vente med at komme forbi til på mandag, da hun ingen tegn på ubehag har og løber rundt som hun plejer. skulle bare rense såret.. :o)

    Tja, så det først i går at der var den bare plet på hende.. så må jo være kommet lige pludseligt..
    hun er skam osse i bede humør, hopper og danser rundt.. (muligvis bare en tossede tango kat) :o)

    nu håber jeg bare at vi får en god weekendt.. :o)


  • #8   11. sep 2009 altså har jo snakkede med dyrelægen og hun mener IKKE at det er ringorm..
    og forstår heller ikke hvorfor min anden kat ikke er angabet hvis det smitter som bare pokker..
    kan du forklare mig hvorfor???


  • #9   11. sep 2009 Godt at du har snakket med dyrlægen :o)
    Og rigtig god weekend til dig også...


  • #10   11. sep 2009 glad for at du ringede til dyrelægen.

    du må også ha en dejlig weekend.


  • #11   11. sep 2009 Ann V & lonnie N
    synes at hun fortjente det.. :o)
    hun ligger og sover nu så skal lige ordne såret.. jeg kan forresten lige smide nogle billeder ind, dog er de ikke så gode i kvaliteten, men man kan da se noget.. så kan i jo se det, nok lidt nemmer end jeg sidder og plader.. Haha


Kommentér på:
hårtab - en bar plet

Annonce