{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
21 visninger | Oprettet:

B12 i kapsel {{forumTopicSubject}}

Det kan være, at min kat mangler B12 vitamin. Jeg har fået nogle kapsler hos dyrlægen, som hedder Cobalaplex. Det er kapsler med pulver i.

Der er bare det, at jeg slet ikke kan få hende til at synke den kapsel. Hun spytter den op hele tiden.

Hun må ikke få andet end hendes tørfoder i øjeblikket. Så jeg kan ikke blande pulveret med vådfoder eller andre ting.

Har I prøvet noget lignende og har råd? Jeg vil lige prøve at hælde pulveret ud i min hånd, og se om hun vil slikke det op.

Jeg kan også hælde det ud på hendes tørfoder, men tænker at det falder ned i skålen, da det ikke kan hænge ved tørfoder. Min kat overspiser ikke. Hun har i 13 år altid haft mad tilgængelig hele døgnet, og spiser kun, når hun er sulten. Så jeg kan heller ikke hælde lidt vand på tørfoderet. Det ville ellers have været fint, da pulveret så kunne klistre fast, men har læst man skal fjerne tørfoderet efter to timer da vandet kan fordærve det og det bliver for dyrt, da hun slet ikke spiser op på 2 timer. Hun har mad i 24 timer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine pumper ikke vand ud - siemens iq300 900 kr.
  • Haveaffald og cykel til genbrugsplads 500 kr.
  • Total rengøring af hus 2.250 kr.
  • VVS afmontering af opvaskemaskine 900 kr.
  • Skifte forsikring i elskab.+ lave/reparerer noget strøm i en garage. 3.000 kr.
  • Utæt gulvvarmerør på badeværelse. 2.150 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
B12 i kapsel

Annonce