B12 i kapsel {{forumTopicSubject}}
Det kan være, at min kat mangler B12 vitamin. Jeg har fået nogle kapsler hos dyrlægen, som hedder Cobalaplex. Det er kapsler med pulver i.
Der er bare det, at jeg slet ikke kan få hende til at synke den kapsel. Hun spytter den op hele tiden.
Hun må ikke få andet end hendes tørfoder i øjeblikket. Så jeg kan ikke blande pulveret med vådfoder eller andre ting.
Har I prøvet noget lignende og har råd? Jeg vil lige prøve at hælde pulveret ud i min hånd, og se om hun vil slikke det op.
Jeg kan også hælde det ud på hendes tørfoder, men tænker at det falder ned i skålen, da det ikke kan hænge ved tørfoder. Min kat overspiser ikke. Hun har i 13 år altid haft mad tilgængelig hele døgnet, og spiser kun, når hun er sulten. Så jeg kan heller ikke hælde lidt vand på tørfoderet. Det ville ellers have været fint, da pulveret så kunne klistre fast, men har læst man skal fjerne tørfoderet efter to timer da vandet kan fordærve det og det bliver for dyrt, da hun slet ikke spiser op på 2 timer. Hun har mad i 24 timer.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
B12 i kapsel