686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hun tisser? hun tisser?

hjælp! bonnie var ellers i en periode stoppet med at tisse på gulvet. Men nu gør hun det igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, hun har gjort det lige siden vi fik hende. Snakkede med dyrelægen, hun sagde at jeg skulle stille nogle flere katte bakker op. Ellers kunne jeg prøve det der duftspreder, man sætter ind i stikkontakten og så afgiver det en lugt kun katten opfanger. den skulle så berolige dem. Er det nogen der har erfaring med det? eller bare nogle gode råd?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun tisser?
  • #1   1. nov 2005 ja for længe siden

• #2   1. nov 2005 det var bare fordi dyrelægen sagde at tisseriet kunne skyldes stres

• #3   1. nov 2005 jeg kan ikke se hvad det skulle være over... nej, vi er meget hjemme hos dem, så kan ikke se hvad der skulle være galt. vi bor i trevær. lejlighed og hun må være overalt... men hun gjorde det jo også der hvor vi boede før....

• #4   1. nov 2005 nej det har jeg ikke. kunne godt tænke mig at tale med en dyre psykolog... men jeg aner ikke noget om det. Dyrelægen sagde at hvis det ikke hjalp med hendes forslag, så kunne det måske være at hun skulle ud og være staldmis, eller endda aflives. begyndt at græde da jeg havde lagt på... kan da ikke bare give op. hun er da også en del af familien....

• #5   1. nov 2005 hun virker ikke som om der er noget galt. men det er da værd at overveje... Nå men jeg siger tak for snakken... jeg bliver nødt til at smutte...
    MEN I MÅ GERNE KOMME MED FLERE GODE RÅD.....

smiley

• #6   1. nov 2005 har haft samme problem med emma. smiley hvis der er lem på din kattebakke, så pil den af, det fik emma til at stoppe. ;).. prøv at skifte grus mærke, rans kattebakken minimum 1 gang dagligt.. kan være det kan hjælpe smiley

• #7   1. nov 2005 lem eller låge hedder det vel.. :D.. det kan godt give et lille smæk i numsen, ikke alle katte der kan lide det..

• #8   2. nov 2005 har fjernet lågen. det fandt jeg også hurtigt ud af at hun ikke syntes om. men tak for rådet smiley

• Elisabeth Vium G
    Elisabeth Vium G Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Svar: 5
    #9   2. nov 2005 hej
    Du kan få en promonsprøjte hos dyrlægen, den virker ca. 5 mdr. Det dog ikke sikkert det hjælper på din kat, men vi bruger det også til kastrerede hankatte der
    strinter.
    Det er lidt det samme som vi bruger til løbetidsudsættelse. Du kan også prøve med P-piller et stykke tid.

Det er dog et forsøg værd.

Hilsen Elisabeth

Kommentér på:
hun tisser?

Annonce