{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUNDET: 2 RØDE KILLINGER! SØNDERBORG
  • #1   13. sep 2009 <b>Hvor store er de ?
    er i sikre på at mormissen ikke bare er ude for at skaffe føde?
    det er meget normalt at mormissen lader killingerne være alene engang i mellem. alt efter hvor gamle killingerne er skal man lade dem ligge nogle timer og holde øje med stedet for at se om mormissen kommer igen ..

    i kan evt. kontakte hittekilling.


  • #2   13. sep 2009 Jeg ventede self på mormissen. Men hun kom ikke. Og da jeg bor midt inde i byen, er det ikke det sikreste at lade sådan 2 rende rundt selv. De er vel omkring 8 uger, måske 9. Det er lidt svært at bedømme da de er lidt tynde. Og de er vant til at være inde, da de er renlige. Jeg har lavet en gruppe på face, lavet sedler til at hænge op, og har ringet til politiet ( hvor jeg fik en MEGET uforskammet besked om, at katte blev kørt ned hver dag, og det var livets gang.)

  • #3   13. sep 2009 <b>Politiet er ikke ret tit til nogen hjælp.
    du kan kigge på www.dyrenes-beskyttelse.dk for at se om nogen har efterlyst dem, og samtidig kan du fremlyse dem derinde.
    hvis de er den alder du siger ca. så burde der være en mor i nærheden. medmindre den er kørt ned, eller nogen har taget de stakler fra deres mor i en alt for tidlig alder.

    - Hvad gør du med dem? beholder du dem ved dig indtil du finder en evt. ejer


  • #4   14. sep 2009 Jeg tror desværre de er blevet smidt ud.
    -Ja, jeg passer på dem, indtil jeg finder et hjem til dem. Eller forhåbenligt dem der mangler dem.


Kommentér på:
FUNDET: 2 RØDE KILLINGER! SØNDERBORG

Annonce