{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.418 visninger | Oprettet:

Katten fælder {{forumTopicSubject}}

Min kat fælder utroligt meget. Mere end alm. Det er både en inde og ude kat. Den er hvid og hårene ligger over det hele. Selv på tallerkner og i glas. Når han hopper ned fra en stol så vivler det rundt i luften. Det er ikke sjovt at ha gæster altid, for man kan virkelig se på dem, at de synes det er voldsomt.
Jeg har prøvet nogle oliedråber fra dyrehandleren mod fældning, tør hud og lugtende hud, men det hjalp ikke. Så bruger jeg af og til en furminator til at børste den med.
Dyrehandleren siger at Eukanuba foder indeholder mere kød end andet foder, som så gør, at det evt. også kan blive mindre, men det gør det ikke. Det er så slemt, at vi overvejer at komme af med Speedy til anden ejer.
Jeg går fast med en klisterrulle i hånden, døgnet rundt :o)
Er der nogen som har nogle gode erfaringer mod kattefældning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten fælder
  • #1   13. sep 2009 Kan det ikke bare være at Speedy skifter til vinterpels?

  • #2   13. sep 2009 Den har fældet i et år nu... samme mængde hele tiden. Den er 1 år. Da den startede med at fælde tænkte vi, at det nok bare var babypelsen. Men det er samme mængde hele tiden desværrre. :o(

  • #4   13. sep 2009 min mor og fars kat som lignte din rigtig meget i sine unge dage, nu er han en gammel mis uden hat, fælder og har altid gjordt det rigtig rigtig meget. tror ikke rigtig man kan gøre så meget andet end at leve med det...

    det kan være vinter/sommer pels der skal skiftes. nogle katte har en tyk under pels og fælder lidt mere end andre.

    når man skaffer sig et pels dyr, ved man at det fælder.


  • #5   13. sep 2009 Selvfølgelig fælder katte og andre pelsdyr :o) Jeg har også haft en hvid hunkat magen til før, men det var ikke engang det halve den fældede. Tak for det gode råd om at børste den HVER dag, det kan være det er løsningen.
    Tænkte der måske var nogen som havde gode erfaringer med noget foder... :o)


  • #7   13. sep 2009 Tak Amigo.
    Da jeg gik og vaskede op for nogle minutter siden, kom jeg til at tænke på om der ville ske en forskel hvis han blev kastereret. Så det fik jeg da lge svaret på.
    Har godt læst flere steder om de klude man kan putte i tørretumbleren. Thanks


  • David J
    David J Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Katte: 4 Svar: 2
    #8   14. sep 2009 Prøv det der hedder Opti Hair fra Verse laga det gør de kommer der´s fælde periode hurtigere ig giver pelsen et ekstra boost , det bruger vi ider´s foder og det virker de fælder ikke nær så meget og de har fået en flottere pels af det .

    David


Kommentér på:
Katten fælder

Annonce