{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Drægtig kat der strinter? {{forumTopicSubject}}

Igår opdagede jeg at en af kattene havde tisset på min hestejakke, jeg skyndte mig at smide den til vask, og herefter blev jakkerne hængt op smiley

en af mine trøjer hang på et dørhåndtag. her til morgen ser jeg så Sille som er drægtig stå derhenne. jeg tænker ikke over det. går lidt efter hen og tager trøjen men synes den lugter af tis. smider den til vask, og går ind og kigger og ganske rigtigt der hvor den hang ligger der en pøl.

Kan en drægtig kat begynde at strinte? Er det tegn på der er noget galt?

Nu skal det så siges at jeg ikke med sikkerhed kan siges det er hende da jeg kun så hendes stå der, hun kan ligeså godt tilfældgivis bare være gået derind og snuse lige i det jeg kiggede.

Sally er i løbetid, er det mere sansynligt det er hende??

Uanset hvad, er det så tegn på at der er noget galt? Eller er det bare fori de gerne vil tisse på mine hestetrøjer?

mvh Pia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig kat der strinter?
  • #1   14. sep 2009 okay... Også selvom de aldrig har gjort det før? har aldrig oplevet de har tisset andre steder end i deres bakker før:)



  • #3   14. sep 2009 Øv hvor træls, det lugter bare forfærdeligt:) Men godt der i det mindste ikke var noget galt så...

    Kunne ikke lige bære hvis det var det i stedet...



  • #4   14. sep 2009 Nej, jeg er ikke sikker på om den tisser alm. eller strinter da jeg ikke har set hvem der har gjort det eller hvordan.

    Kan man se noget hvis de har noget infektion? Jeg har prøvet at kigge på dem og de ser helt normale ud, der er ingen form for udflåd eller lignende.

    mvh Pia


  • #5   14. sep 2009 ej hvordan tager man urinprøve af en kat? jeg aner da ikke hvornår de skal tisse:)

    Der er ingen blod i hvert fald... Og der har ingen uheld været siden sidst... Så venter lige og holder øje...



Kommentér på:
Drægtig kat der strinter?

Annonce