Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billige dyrlæger i det sønderjyske
  • #1   14. sep 2009 De eneste dyrlæger jeg kender i sydpå er i tyskland, nærmere betegnet Harislee... Men de skulle til gengæld også være meget billigere end i DK... Og de skulle vidst være dygtige nok dernede... Så det var vel værd at overveje??

• #2   14. sep 2009 Jeg har en veninde der bor i Harislee og hun kører 30 min. for at komme til dyrlægen, da hun ikke mener, de er så gode hvor hun bor....
    Dem hun bruger hører hjemme i Steinbergkirche

• #3   14. sep 2009 har selv tit tænkt på dem i harislee men hvordan får man katten over grændsen uden var være vaccineret ??

Lonnie

• #4   14. sep 2009 Gå bare i en STOR bue uden om "Dr. Dyredød"!
    Han har mig bekendt også dyreklinik i det område.

• #5   14. sep 2009 **Gå bare i en STOR bue uden om "Dr. Dyredød"!
    Han har mig bekendt også dyreklinik i det område.**

Åh nej, er han nu også der?
    Så vær obs, Torben, hjemmesiden Stop-dyrlaege .... er vist ikke helt opdateret.

• #6   14. sep 2009 hmm tror bare det bliver i dk så

• #7   14. sep 2009 I fald du har misforstået, så har Dr. Dyredød klinikker rundt om i Danmark. Hold din kat LANGT VÆK fra denne "dyrlæge"!

• #8   14. sep 2009 okay men det drejer sig bare om øremider kun :S

• #9   14. sep 2009 Uanset om det er øremider eller whatever, så skån for Guds skyld din kat for Dr. Dyredød! (Googl selv).

• #10   15. sep 2009 Jeg har selv god erfaring med de "små" dyrlægeklinikker.... Vi bor i Horsens og har i en del år brugt et stort dyrehospital og det har kostet os mange kroner... Da vores ene kat kom hjem med en skadet pote, tog vi til dyrlægevagten som den aften var en dyreklinik med en dyrlæge... Vi valgte at lade katten blive der og lade ham gøre arbejdet færdigt.. Hvilket vi er glade for i dag.. 5 operationer og ialt lidt over en månedes indlæggelse div medicin osv. Hele turen kostede os kun 8500kr..... BILLIGT når man tænker på at vi nogle mdr før havde givet 4000kr på det andet dyrehospital for en blodprøve og udtrækning af 2 tænder....

Og jeg vil sige at vi føler at der er meget mere kontakt med den "lille" dyrlæge og han giver sig mere tid til at forklare og har tid til at lytte til os.. Og så har han været utrolig forstålig over for hvor meget katten betød for os osv. På det store dyrehospital går de mest op i hunde, sådan følte man det når man kom med sin lille mis... Som om "Det er jo bare en kat"... Men ring rundt til de forskellige, men finder hurtigt ud af om det er en der gør det for pengenes skyld, eller om de også har lidt forståelse for den situation man står i...

Den store omgang som vores kat var igennem dengang, ville have løbet op i små 18.000kr hvis det ikke havde været for den dyrlæge.... Vi fik den ene rabat efter den anden og kom kun til at betale for 14 dages ophold osv. Alt dette fordi han følte med os og ville prøve at gøre alt for katten.... Det er ikke så tit man høre om det i dag...

• #11   15. sep 2009 Vil lige tilføje..... Afleverer ALDRIG din kat til en dyrlæge, hvor du ikke kan komme ind og se selve klinikken... Ham doktordød aftaler altid at man bare aflevere sit dyr i døren og køre igen.... Og man har da krav på at se hvilke omgivelser ens dyr skal opholde sig i... Så besøg evt. klinikken inden....

• #12   15. sep 2009 Rødekro dyreklinik er ret billige og se skulle være rimelig gode smiley .. Har i hvert fald kun hørt positivt om dem.. Og jeg tager selv min kat derud når han skal mærkes snart smiley

• #13   15. sep 2009 What? Er Dr. Dyredød i Sønderjylland nu også? Nogen der ved hvor? For den klinik skal jeg da hvertfald ikke have mine missere ind på..

(Jeg er ked af jeg kommer lidt off topic, men ønsker kun svar på lige dette)...

Kommentér på:
billige dyrlæger i det sønderjyske

Annonce