{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
43 visninger | Oprettet:

Ny billedtråd og løs snak om katte. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg synes, at vi trænger til lidt aktivitet herinde, så her er tråden til billeder, og snak om katte. Bare kom med lidt af hvert, ellers dør dette forum helt. smiley

Vi venter killinger i påsken, så i bliver snart spammet. smiley

Madonna smelter i varmen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vask og cocker 1.500 kr.
  • Stoppet afløb i håndvask 1.000 kr.
  • Murer arbejde - Sætningsskade ved sokkel. 2 x 20 cm 1.500 kr.
  • IKEA furniture and shelves 2.500 kr.
  • Mount ikea benches 360 kr.
  • Fix udendørs kontakt/stikkontakt 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny billedtråd og løs snak om katte.
  • #1   i dag kl. 11:07 Princess Leia venter på godbidder. smiley

profilbillede
  • #2   1 time siden Du har ret, dette forum er snart ikke eksisterende, der sker så lidt, at man næsten glemmer at kikke ind smiley
    Jeg får også taget meget få billeder af min gamle dreng, han sover mega meget, men har været lidt mere aktiv på de dage med sol og varme.
    Han er stadig rund, eneste anke fra dyrlægen, som var her for at tjekke ham i februar, siden har han tabt sig en smugle, måske med øget aktivitet, eller fordi han er sat lidt ned i vådmad? Han tikker tit nu, hvor han før levnede det halve, så jeg tror det er samme mængde som bliver spist? Men der så ikke er fri adgang til det våde , at han skal spise det hele, og så er der ikke mere,,, da Mitti var her, ryddede han jo altid op, så der kunne Røde heller ikke regne med, at der var noget tilbage. Sjovt nok, har han for vane, at spise noget, så ud at drikke, og så spise noget mere smiley

profilbillede
  • #3   50 minutter siden Vådfoder skulle jo netop ikke rigtig fede. Lille tiggeprins. smiley

• Bjarke H
    Bjarke H Online Tilmeldt:
    jan 2016

Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 451
    #4   16 minutter siden Kom til at kigge på de første 2 billeder jeg har af mine fra da de var små smiley smiley , begge billeder af er taget af deres pleje familier, og har langt 2 sammen med det nyeste billede jeg har af dem sammen smiley
    Lilla er efterhånden ved at være 12 og Trold bliver 10 i år, tiden går alt for hurtigt smiley

profilbillede
Kommentér på:
Ny billedtråd og løs snak om katte.

Annonce