459 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ej for helvede LOPPER!! Ej for helvede LOPPER!!

Nu forstår jeg ingenting!!!!
Mine killinger på knap en uge og mormis har fået lopper!!! hvor fanden kom de lige fra? Hun er INDEKAT! Nå, men har købt Frontline Vet som spray, men hvor meget skal jeg sprøjte dem til? Det lugter jo helt vildt fælt, har det nogen betydning for de små misser?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ej for helvede LOPPER!!
  • #1   15. sep 2009 Lige Frontline SPRAY må bruges til drægtige/digegivende samt hvalpe/killinger fra de er 2 dage gamle

Spray ned i pelsen og gnid godt ind. Det stinker forfærdeligt til det er fordampet

Lopperne kan bedst li de varme steder mave/inderlår. Vask tæpperne i killingekassen ved 60 grader

• #2   15. sep 2009 jannick din kat kan sagtens få lopper selv om den er indekat.... Du kan have været et setd hvor der har været lopper og taget en med hjem, eller en gæst kan have haft en med.... der skal desværre ikke ret meget til.... Har selv prøvet det :o( Opdagede det også på at killingerne havde dem, så moder missen havde dem inden hun fødte, hvilket vi ikke havde opdaget.... Vi gav kun moder missen en loppekur og så sprøjtede jeg det tæppe de lå på.... Killingerne ligger jo kun i tæppet og på den måde få de giften på sig, men ikke ret meget i forhold til hvis man begynder at sprøjte dem....

• #3   15. sep 2009 du kan sagtens sprøjte din lille killing med front line loppe spray, det sker der altså ik noget ved

Kommentér på:
Ej for helvede LOPPER!!

Annonce