Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser andre steder
  • #1   16. sep 2009 det kan meget nemt være urinvejsinfektion... jeg ville ihvertfald ta en urinprøve fra også afsted til dyrlægen med den....

• #2   16. sep 2009 Yes det vil jeg gøre. Hvordan tager man urinprøver?

• #3   16. sep 2009 man kan få noget specielt kattegrus ved dyrlægen hvor man kan opfange urinen fra.... ring til din dyrlæge og hør... smil.. held og lykke og gi gerne en opdatering når du ved hva der ee galt me din skovtrolde smiler..

• #4   16. sep 2009 Okay. har også opdaget han hele tiden prøver at tisse i kattebakken. Men ligesom om han ikke kan. og selvom han lige har tisset, så går han ud og ind af kattebakken.
    Så er det med at holde øje hvem der tisser, for har to katte.

• #5   16. sep 2009 nååå den bette mis... den har rigtig ondt... det da synd... tror hvis det var mig så ville jeg ringe til dyrlægen nu for de har rigtig ondt..

• #6   16. sep 2009 hej vi havde en hankat der gjord det samme, og vi kørte til dyrdoktor smiley og det var urinvejssten han havde, så håber du finder ud af hva din lille mis fejler og god bedring med ham smiley

• #7   16. sep 2009 <b>Jeg tror det er en urinvejslidelse din misser har. så den skal til dyrlæge og tjekkes hurtigst muligt da det er enormt smertefuldt for katten. det kan godt være urinvejs sten, og det er IKKE godt ..

• #8   17. sep 2009 Okay tak for jeres hjælp!

• #9   21. sep 2009 Det har vist sig han har krystaller i hans urin og det er ret skidt. Skal på special fodder i tre uger og det bliver rigtig nederen hvis de viser sig det er gået op i nyrene... øv er ked af det smiley

• #10   21. sep 2009 <b>To af mine katte har altså også haft krystaller i urinen.
    du har vel forhåbentlig fået noget pencelin også?
    Mine får fast hill's C/d som forebygger urinvejslidelser ved neutraliserede katte. Mine har dog haft det nogle gange efter jeg startede på det foder.
    - Det er rigtig kedeligt når ens katte er syge. men det var da altid noget at du fandt ud af det.

Kommentér på:
Tisser andre steder

Annonce