{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

løber efter en. + mere. {{forumTopicSubject}}

min søde rare basse har til vane at løbe efter mig.

- meget normalt hvis det bare er det, men det underlige ved det er at han kun gør det når ejg kommer hjem fra byen om natten.

Det han gør, er at løbe efter mig, og sætte sig foran, som spdan en slags vagt hund, også abre stirre samt mive/pive/væse af mig.

hvis jeg så rykker mig et stykke går den efter og sætter sig så foran mig igen.

Han - hvis jeg altså løber - løber efter, og angriber så mine ben. smiley skøre kat.
- ved i hvad det kan skyldes?

Desudden, kan man mærke på en kat om dens liv er ved at være talte? Nu snakker jeg igen om basse, han er en gammel herre, men min mor mener den ikke lever 100 år mere, han er jo også gammel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løber efter en. + mere.
  • #1   18. sep 2009 det kan være at han ikke er så tryk ved at være alene hjemme om natten mere... det kan skyldes at en nat hvor du har været ud at der måske været fyret et kanonslag eller raket af tæt på så han blev bange og kan ikke ryste det væk...
    det lyder ikke som og der er noget når du har været væk om dagen, har du prøvet at lade tv og lys være tændt...
    ellers kunne du prøve at gøre alt hvad du nomalt gør inde du tager af sted om natten, gå men komme tilbage efter 5 minuter.... 2-4 dage i træk efter det sætter du tiden op til ca 10 minuter igen 2-4 dage i træk, hvis det går fint så en havl time, så 45 minuter og kør langsomt op....
    det tager tid men det er det der virker bedst....

• #2   18. sep 2009 Lonnie: min mor er hjemme smiley så han er sådan set aldrig hjemme.

• #3   18. sep 2009 så er jeg lidt blank...
    måske kan han ikke li den duft du kommer hjem med.... du ved øl-vin-sprut-røg-by os og måske duften at en herrer eller to som du har krammet.... hvem ved....

• #4   18. sep 2009 tja, syntes også det underligt smiley måske fordi jeg er lidt voldsom når ejg kommer hjem, hvem ved?

• #5   18. sep 2009 af hvad jeg kan regne mig frem til er din kat kun 12 år smiley

min kærestes kat er 15, og jeg kender en hvis kat blev 22 år, så den kan sagtens have mange år endnu smiley

Ang. dens adfærd vved jeg ikke hvad der gør det smiley

Kommentér på:
løber efter en. + mere.

Annonce