løber efter en. + mere. {{forumTopicSubject}}
min søde rare basse har til vane at løbe efter mig.
- meget normalt hvis det bare er det, men det underlige ved det er at han kun gør det når ejg kommer hjem fra byen om natten.
Det han gør, er at løbe efter mig, og sætte sig foran, som spdan en slags vagt hund, også abre stirre samt mive/pive/væse af mig.
hvis jeg så rykker mig et stykke går den efter og sætter sig så foran mig igen.
Han - hvis jeg altså løber - løber efter, og angriber så mine ben.
skøre kat.
- ved i hvad det kan skyldes?
Desudden, kan man mærke på en kat om dens liv er ved at være talte? Nu snakker jeg igen om basse, han er en gammel herre, men min mor mener den ikke lever 100 år mere, han er jo også gammel
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
det lyder ikke som og der er noget når du har været væk om dagen, har du prøvet at lade tv og lys være tændt...
ellers kunne du prøve at gøre alt hvad du nomalt gør inde du tager af sted om natten, gå men komme tilbage efter 5 minuter.... 2-4 dage i træk efter det sætter du tiden op til ca 10 minuter igen 2-4 dage i træk, hvis det går fint så en havl time, så 45 minuter og kør langsomt op....
det tager tid men det er det der virker bedst....
jun 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 22
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
måske kan han ikke li den duft du kommer hjem med.... du ved øl-vin-sprut-røg-by os og måske duften at en herrer eller to som du har krammet.... hvem ved....
jun 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 22
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
min kærestes kat er 15, og jeg kender en hvis kat blev 22 år, så den kan sagtens have mange år endnu
Ang. dens adfærd vved jeg ikke hvad der gør det
løber efter en. + mere.