442 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Sprutteskid ? :( Sprutteskid ? :(
Min elskede lille mis har fået diaré , er der nogen der ved hva man kan gøre ved det ? Den har haft det et stykke tid hvor jeg har forsøgt mig med zoolac , men lige så snart den ikke får zoolac mere , kommer diareen tilbage Det virker ikke på den som at den har ondt - der er ikke nogen forandring i dens adfærd , render rundt , leger og render lidt mere rundt .. Folkens - hva skal jeg gøre ? Har så ondt a den stakkels mis
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Det skal dog siges at heller ikke alle katte kan tåle RC, men så prøv Hill's eller et af de andre gode mærker der er på markedet
Og ud over det, kan jeg kun komme i tanker om parasitter i tarmen.. Tag hende med til dyrlæge og få hende tjekket.. Tag evt. en afføringsprøve med, så kan de analysere den for div. vira, parasitter og hvad ved jeg
Håber det var hjælp nok til at starte med.. Der kommer sikkert endnu flere gode svar inden længe
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Du kan prøve at kigge på www.zooplus.co.uk - de har billig mærkevarefoder.. Du bestiller det, så bliver det trukket fra din konto få dage senere, og igen et par dage efter får du det leveret til døren.. Er du ikke hjemme smider de en seddel i postkassen med et tlf.nr. du kan ringe på og aftale nærmere
Jeg er yderst tilfreds med deres service.. Og hvis du vil have priserne omregnet i DKK kan du kigge forbi www.valutakurser.dk - her får du en præcis omregning af valutaen, alt efter hvad kursen er de forskellige dage.. Jeg giver fx.399 DKK for 10 kg Royal Canin Kitten ..
Skulle jeg købe det herhjemme koster den vist ca. 540 DKK..
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Ævs da med den lille kat... det kunne bestemt godt lyde som om det er kosten den er gal med... Husk når du skifter foder skal du gøre der gradevist ellers kan du smadre maven på katten, i værste tilfælde kan de udvikle urinvejssten..
Hills har et rigtig godt produkt til katte med tyndmave, der hurtig stabillisere maven, kan ikke huske hvad det hedder, men prøv at ring til din dyrlæge, måske kan du få en foderprøver...
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 8 Emner: 47 Svar: 92
kog noget kyllinge kød så det er godt mørt kog så nogle ris de skal koges i to timer så det bliver noget rigtigt snask og så bland det sammen.
Giv så missen det og KUn det og når det er vast i maven skal du stille og roligt begynde at gå tilbage til dens normale foder.
risen gør at den genopretter slimhinden i tarmen på katten slimhinden er med sikkerhed blevet ødelagt.
det virkede på alle vores små misser
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Sprutteskid ? :(