6.906 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Kan katte have ondt i halsen? Kan katte have ondt i halsen?
Min ene kat pedersen er lige kommet hjem, hver gang han kommer hjem miaver han indtil vi har taget ham op og sagt hej til ham. Men idag lyder han helt vildt underlig som om han er hæs. Han kan sagtens spise og drikke? Nogle der ved om de måske kan have ondt i halsen/blive hæse ligesom os?(:
I behøver ikke skrive hvis i alligevel bare skriver vi skal tage til dyrelægen.
0 synes godt om
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
tolker din tekst som om du ikke vil til dyrlæge med din kat... håber jeg tolker forkert..
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 8 Svar: 45
Ja det gør du (; Kan godt se jeg fik formuleret mig forkert det jeg mente var er at jeg ikke gider små børn der ikke skriver andet end ; Tag til dyrelægen med den. Ville gerne have et svar som det du gav ^^ Nu blev jeg lidt klogere og min mor har ringet til dyrelægen ville bare gerne høre om de kunne have ondt i halsen (:
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Man kan faktisk fjerne mandler på en kat ligesom på mennesker
Men det var så en byld hun havde nede i halsen, så hun slap ikke for at blive opereret...
Så ja, de kan ha forskellige timg med halsen - også fremmedlegmer selvfølgelig, det kan være mange ting
go bedring med ham
feb 2007
Min mor har ringet til dyrelægen og de siger så længe han virker frisk spiser og drikker som han skal. Syntes de vi skal vente med at køre ham til dyrelægen før imorgen. Så han kommer til dyrelægen imorgen tidlig medmindre det self. bliver værre(;
feb 2007
Min kat Pjuske har også engang haft en slags byld i halsen hun havde dog en kronisk sygedom og den kom igen derfor blev hun aflivet men hun virkede også som om hun havde ondt i halsen. mille har den samme sygedom hendes er bare ikke gået i halsen hun for nogle knopper på bagbenen og hendes underlæbe hæver nogle gange håber aldrig det når ned i hendes hals! );
Kan katte have ondt i halsen?