846 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kvali våd foder? Kvali våd foder?

Hvor køber i god våd foder henne? Og hvilket slags er godt? Kan se/læse at det der hedder Porta 21 er godt. Men kan man ikke købe det her i DK? Jeg er ikke vild god til engelsk og kan desværre ikke finde andre sider end nogen på engelsk. Jeg skal bruge noget godt killinge foder. Håber nogen kan hjælpe mig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvali våd foder?
  • #1   21. sep 2009 Jeg køber normalt Kitekat (det er forskellige hvor mange gange de får det i ugen), men til min kastrat skal jeg til at bruge speciel vådfoder fra Royal Canin der modvirker nyresten.

• #2   21. sep 2009 Jeg bruger Hills og RC, men køber i england, det er nu ok nemt selvom man ikke er sprog ekspert. der er også zooplus i tyskland, hvis du kan lidt tysk. Men ellers er der billeder af varene, det går jeg gerne ud fra.

• #3   21. sep 2009 Ja jeg ville ikke bruge kitekat............. men det er jo en smagssag. Jeg er bare modstander af supermarked mad.

• #4   21. sep 2009 Hejsa igen Susanne,

hvis du gerne vil købe vådfoder som er både godt og billigt, kan jeg anbefale dig at handle på www.zooplus.co.uk.

I følge mine bimser herhjemme er godt vådfoder:
    Felina Porta 21, gerne med kylling.
    Cosma
    Applaws
    Smilla
    Bozita
    Almo Nature

Jeg skal gerne hjælpe med en bestilling på engelsk, ellers har de også Felina Porta 21 hos Unimati.biz, som er en dansk hjemmeside. Hvis I kommer på udstillinger er der tit flere stande, som sælger vådfoder og ofte har de gode tilbud på udstillingerne. ;o)

• #5   21. sep 2009 maria p - det er jeg normalt også, men nu bruger jeg heller ikke vådfoder som et foder, men som en godbid, derfor er det ikke det som skal fylde op i maven smiley

• #6   21. sep 2009 Mange tak for jeres svar. Man vil jo gerne det bedste for sine kæledyr smiley Tror jeg vil begive mig ud med at bestille noget over nettet.

Sofie: Jeg vil da lige ha dig i tankerne hvis jeg ikke kan finde ud af det....

• #7   21. sep 2009 min kat er lidt speciel....
    da vi fik ham ville han kun ha kitekat jeg købte for sjov den billige i super best og han spiste den IKKE, efter han havde tandkødsbetændelse tænkte jeg nu skal han ha royal canin våd foder og ikke det man kan købe i super markeder.... men han nægtede at spise det....vi har kørt lidt frem og tilbage med kvalitet våd foder og super marede våd foder, han ville slet ikke spise det "gode", lige nu ville han heler ikke spise kitekat men kun det billige fra super best og det billige fra super brugsen, hvis han får noget andet spiser han slet ikke, ikke en gang sin tør kost, som er royal canin og kitekat....
    han er squ lidt mærkelig....

jeg er sikker på at lige meget hvad man køber syntes nogen det er godt og andre skidt, jeg køber det min kat vil spise...

• #8   21. sep 2009 de fleste katte ville vælge det fra supermarkeder fordi de tilsætter alt muligt i det. det er ligesom børn, de vil helst ha slik fordi det smager godt men det er ikke særlig sundt.

• #9   21. sep 2009 maria P
    hvad skal jeg så gøre når han sulte strækker og slet ikke vil spise noget, ikke en gang sin tør kost som han har til rådighed 24/7 har prøvet ham af og selv efter 3 dage har han ikke spist noget, er det okay han så går længere....... det syntes jeg godt nok ikke.... to dage kan gå men 3 dage er ikke okay i min verden....

det skal jo lige siges at det ikke er det samme mad der står i 3 dage, det bliver skifter ud mindst 2 gange om dagen og han kommer løbende glad hen til mad skålen når jeg går der hen og giver ham frisk mad, han snuser til det kigger på mig og går sin vej trist.....

har du et råd... for jeg ved ikke hvad jeg så skal gøre....

• #10   22. sep 2009 ja som mette siger, skift gradvist........... og lade være med at bytte både våd og tørfoder ud på en gang. Hvis de ikke bryder si g om RC så prøv Hills eller et andet mærke. Men det er jo bare min mening at de skal have kvalitets foder, og her bestemmer jeg hvad mine katte skal have. Hvis du har det godt med det du fodre med, skal du jo fortsætte med det.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #11   22. sep 2009 Her er det omvendt, mine katte bestemmer hvilket foder de vil ha og bedst kan lide, hvis de bliver trætte af det foder de måske har fået i langt tid, ja så må jeg på jagt efter et kvalitets foder de så kan lide. Jeg har pt. iøjeblikket 4 slags tørfoder, så er det også lidt nemmere at se hvad de spiser mest af og hvad de er blevet trætte af. smiley

• #12   22. sep 2009 Jeg bruger også flere slags, gir dem bare ikke supermarkeds mad fordi de kan lide det

Kommentér på:
Kvali våd foder?

Annonce