{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg forkert?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne dejlige sort smoke maine coon dame som jeg adskillige gange har forsøgt at få solgt..Er det generelt svært at sælge katte der er ældre?
Måske er annoncen sat forkert op? Er der nogen der kan give lidt tips til hvordan man kan fange folks opmærksomhed..På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør jeg forkert??
  • #1   3. okt 2009 som der står i min annonce at hun har en profil herinde så det skulle jo være ok..

• #2   3. okt 2009 Det er altid bedre at sætte billeder på annoncen. Personligt kigger jeg aldrig på annoncer uden billeder. Det man kan jo ikke se når man bare bladre igennem smiley

Men ja generalt er det svært at komme af med voksne katte - og killinger for den sags skyld.
    Jeg har selv skulle omplacere en voksen hittekat, bare en almindelig huskat. Det tog også lang tid inden jeg fandt en ejer, men nu har hun et godt hjem smiley

• #3   4. okt 2009 Når der er så mange katte til salg, gider folk ikke at gå ind på en kats profil, der skal være billeder i selve annoncen, ellers går folk bare videre til den næste.

• #4   4. okt 2009 hmm ok.. så må jeg jo se om der kan findes lidt pc tid til at sætte billeder ind.. Tak for responsen..

Kommentér på:
Hvad gør jeg forkert??

Annonce