442 visninger
|
Oprettet:
Kig forbi {{forumTopicSubject}}
Så er hjemmeside oppe og køre :o)
Har fået mit dormæne navn osv...
Så nu mangler de grundlæggende ting som sponsore og banner byt osv :)....
Håber i vil give beskede videre til alle der skulle være i nød mhs til deres kat...
Venlig Hilsen Hitte-kat.dk
(link fjernet)
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Men et suk:
Det er for mig umuligt at læse den sorte tekst på den mørk brun-røde baggrund.
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 11
Mange tak...
Prøv at kig nu om det blev bedre med farven *Ss*
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
fedt initiativ....
jeg ville helt sikker gemme den og sende til aller der står og ikke kan komme af med deres katte...
ja også dem der står og har en masse ting til katte og måske for mange penge...
jeg ville selv ønske at jeg kunne donere noget til dig men har ikke nogle penge... øv...
jun 2009
Tusinde tak for de søde ord
Er gald for du vil sende det rundt til folk, er en stor hjælp :o)
Det går jo nok, er igang med nogle af de store forretninger, så må vi se om de vil bidrage med noget... *Ss*
maj 2007
Nu mangler du også at skrive, hvor i landet I bor og gerne et tlf.nr.
Hvis det er en akut situation, og katten f.eks. befinder sig i Sønderjylland og I på f.eks. Bornholm, er afstanden nok lige stor nok.
sep 2009
Følger: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 47
Men det er svært at finde stedet og de fleste internater kan jo ikke.
Så pøj pøj til dig vil notere din hjemmeside med det samme.
sep 2009
Følger: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 47
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Alligevel har jeg det lidt dobbelt med dit velmente initiativ, og det har jeg, fordi der desværre er mange katteejere, der undlader at få deres katte neutraliseret, og måske vil bruge dig som sovepude og skraldespand (ikke pænt tænkt af mig, men enhver ved jo hvordan det står til med overskudskillinger ....)
Hvordan vil du styre det, så du ikke bliver overbebyrdet med killinger? Og hvordan vil du få det til at hænge sammen økonomisk? Der skal jo en hel del penge til dyrlægeregninger osv.
Jeg synes, at private der indleverer killinger burde betale for at aflevere dem, men jeg kan godt se dilemmaet i det, for der er jo nogen, der dumper killinger fordi de er for fornærede til at betale, hvad det koster at aflevere dem til internat ....
(nå det var lige lidt om, hvad jeg gør mig af bekymrede tanker).
Held og lykke med projektet i hvert fald.
jun 2009
Tusinde tak for alle jeres søde ord
Til dig Tinka D...
Forstår godt dine bekymringer
Men som tingene ser ud nu skal jeg ha bygget til her hjemme inden jeg 100% tager katte ind...
Der vil blive plads til 6 katte af gangen, og vil selvfølgelig tage dem der haster aller mest... Katte vil ind videre blive solgt videre her fra, som de gør på et internat...
Ja der er mange ting der skal tænke over når man påbegynder sig et projekt som dette...
Jeg har i løbet af dagen sendt flere mails rundt til større foreninger for at høre om de vil bidrage med mad,legetøj osv osv...
Ang dyrelæge vil alle katte der kommer her blive kastereret eller neutraliceret, blive vaccineret, få orme kur og hvad der skal til...
Jeg vil som udgangspunkt få kontakt med min lokale dyrelæge og høre om det er noget han vil bakke op under... Og er det ikke det, vil jeg selvfølgelig betale det ud af egen lomme... Katten vil komme til at koste et sumbolsk beløb ved hentning til nye hjem, men kun til dække af kasteration, neutralicering, ormekur osv...
jun 2009
Grunden til der ikke står hvor vi holder til er kun af den grund så folk ikke bare kommer og domper katte af som det passer dem...
Så der vil kun være mulighed for kontakt via mail der inde...
Det er en sikkerhed for mig så jeg ikke bliver overbukket...
maj 2007
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg håber, at du kan få en god aftale med den lokale dyrlæge, så det kan bære økonomisk. Dit svar til Mega besvarer jo sådan set mit spørgsmål om, hvordan du (indtil videre) undgår at blive overbebyrdet - eller bliver udsat for det, som internater og formænd for dyreværnsforeninger ofte er ude for: Katte der bare bliver læsset af på deres trappesten.
Igen held og lykke.
jun 2009
Tusinde tak
Kig forbi