{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.553 visninger | Oprettet:

zoolac...??? {{forumTopicSubject}}

min kat har en lidt blandet mave nogle gange nomalt andre tyndt.
jeg troede først at det var fordi jeg var ved at skifte foder hend til RC så jeg tog til dyrelægen for at finde noget hills istedet for men fik af vide at jeg skulle blive ved det foder jeg først havde valgt og så give han zoolac til hans mave var i orden, han må ikke få hans elskede potions poser så han er meget sur på mig nu...

nu mine spørgsmål..
hvor lang tid går der før det virker.
hvorfor må han ikke få sine potions poser som han er van til at spise.
sker der noget ved at der ikke er gået prasis 6-8 timer imellem hver gang han får det. jeg mener hvis han få efter 5 timer eller efter 8 timer...
hvad er jeres erfaringer med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zoolac...???
  • #2   10. okt 2009 zoolac er rigtig god mod lidt "uro" i maven det plejer og virke rimelig hurtigt .

og som krista sagde så er der meget vand i de portionsposer plus at vådfoder kan give meget tandsten mm ..

du kan sagtens give lidt zoolac igen efter 5 timer men du skal passe på med ikke og give for meget da så maven kan gå i stå istedet .. der plejer ikke og skal ret meget til før det virker i det hele taget så prøv og vent og se afføringen efter næste gang du har givet lidt .

• #3   10. okt 2009 ZooLac har aldrig virket på mine katte - never ...

Hvad der virker er et foder med højt fiberindhold. Det har IAMS Hairball

• #4   10. okt 2009 zoolac har virket her, både til katte, hamstere og rotter smiley

• #5   11. okt 2009 zoolac har virket på min den ene kat, men dog ikke på den anden.... men det skal så og siges at dr. dyr er lidt i vildrede om hvorfor man blir ved me at få diarre....

og nej... da jeg ringede til dr. dyr og spurgte hvor tit han skulle ha zoolac fik jeg at vide at 4-5 timer så kunne han sagtens få en omgang mere.. eller når man havde konstateret at han havde dårlig mave..
    pas li være opmærksom på at han ikk li pludselig får hård mave af det...
    og huskk så massere af vand!!!

• #6   11. okt 2009 tak for alle de gode råd.
    jeg tror desvære jeg må en tur til dr. dyr i morgen for der er ikke sket nogen ændring i hans lort selvom han har fået zoolac siden torsdag eftermiddag...

han se ikke ud til at det genere ham og det er stadigvæk kun 2-3 gange om dagen som er nomalt for ham, det er bare tyndt og så kommer der en masse pruttelyde når han sætter sig og trykker.... hi hi hi det er faktisk lidt svært at lade være med at grine af det men det er jo ikke sjovt at ha tynd mave...

• #7   11. okt 2009 nej overhovedet ikk.. smil.. man ja man kan næsten ikke lade være... smiler.. har du prøvet at gi ham a 38???

• #8   11. okt 2009 nej jeg har ikke prøvet a 38...

Kommentér på:
zoolac...???

Annonce