1.412 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

tatovering af kat tatovering af kat

godmorgen alle friske mennesker.. smiley
jeg har lige bestilt tid til at min kat frida der skal sterilisers (staves)
men så spurgte hun om hun osse skulle ha' ører tatovering, og sagde selvfølgelig ja, men nu er jeg super meget i tvivl..
for synes altså det ødlægger hendes søde ører.. smiley

hvad synes i?
skal jeg gør det det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tatovering af kat
  • #1   16. okt 2009 Til gengæld har du meget større chanser for at få hende igen, hvis uheldet en dag skulle opstå og hun forvilder sig hjemmefra *S* så kan en finder se at hun er en kat med en familie *S*

• #4   16. okt 2009 tak for nogle hurigte tilbage meldinger.. :o)
    men det ses vil heller ikke så tydeligt som jeg frygter.. og hendes hår vokser jo osse ud over det.. :o)
    Jeg gør det alligevel, vil jo gerne ha' hende tilbage hvis hn skulle smutte en tur hjemmefra.. hehe.. :o)
    det var sådan en al' pakke pris de havde på hjemmesiden.. :o)

• #6   16. okt 2009 Man ser faktisk ikke tatooen.. Det er kun den første uges tid, hvor øret er smurt ind i blæk.. Men efterhånden som det bliver slidt af, er der kun tegnene tilbage som er farvet.. Og selv ved min Misse, som er tatoveret med sort, ses det ikke med mindre man ligefrem kigger efter det..

• #7   16. okt 2009 Der burde være en lov om at alle katte skulle have øretatovering, en sådan kan alle se i modsætning til chip der kun kan ses af en dyrlæge *S*

• #8   16. okt 2009 Det er det mest fornuftige at få sine katte øretatoveret. Dels kan folk se den har en ejer dels er chancen for at få besked om hvis katten bliver kørt ned større eller at få den igen, hvis den skulle blive væk.

Det skæmmer altså ikke kattens ører at blive tatoveret.. jeg lægger aldrig mærke til at mine er det. Men her kan du se et billede af min kat coco's tatovering... den synes jeg ikke skæmmer ham http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17860

Nogle dyrlæger tatoverer kun i det ene øre.. det har 4 af mine 5 katte. Den ældste har i begge ører, men er tatoveret med grønt og nærmest ulæseligt, hvor imod de 4 andre er med sort og kun i det ene øre.

• #9   16. okt 2009 pjuskes øretatto er desværre blevet ulæselig..men det sker

• #10   16. okt 2009 man kan heller ikke læse musse min gamle kat's mere..
    Men synes bare ikke det er så kønt med sådan nogle tal i øret.. hehe..

• #11   16. okt 2009 Absolut fornuftigt at få øretatoveret. Håber at dyrlægen håndtatoverer (sådan som "mennesketatovører" gør) for de tatoveringer holder hele livet.

• #12   16. okt 2009 ja du kan få det mest almindelige og så det nye hvor de er en rigtig tattoo, men det er slet ikke sikkert at din dyrelæge ville/kan gøre på den nye måde....

men mener også er det er det eneste rigtig at man kan gøre...
    jeg håber sådan der snart kommer en lovgivning om øremækning som der er kommet med 12 uger loven.

• #13   16. okt 2009 Det er da fuldstændigt lige meget om det ser sødt ud eller ej, det er efter min mening det eneste rigtige at gøre, så man kan få den igen hvis den smutter en tur, eller hvis der sker noget med den, så kan man få vished.

Kommentér på:
tatovering af kat

Annonce