{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd mave ..
  • #1   20. okt 2009 Hvilket tørfoder får han?

• #2   20. okt 2009 Mener det lige nu er det der Pussi ..

• #3   20. okt 2009 skifter i mellem hans tørfoder? Det kan sagtens være foderet.
    En kat har brug for kvalitetsfoder.

• #4   20. okt 2009 Mine katte havde også engang MEGET tynd mave uanset hvilket foder jeg gav dem.. (dengang kørte jeg udelukkende med supermarkedfoder)...
    Lige indtil jeg prøvede med Royal Canin.. Så blev deres maver normaliseret i løbet af få dage..

Husk på, at får katten dårlig kost og derved maveproblemer gennemgår den en frygtelig smertefuld tid.. Overvej kraftigt at skifte foder..
    Det er for kattens eget bedste..
    Desuden æder og besørger de mindre når de får foder af god kvalitet.. : )

• #5   20. okt 2009 (link fjernet)
    (link fjernet)

• #6   20. okt 2009 hold ham væk fra vådfoder til hans mave er helt i orden igen...
    kom zoolaz og gi han det ca hver 6-8 time, kom royal canin "intestinal" som er spesielt til katte med løs mave....
    jeg er igang med dette og kan kun sige at det har hjulpet rigtigt meget, det er stadigvæk lidt løst men de fleste gange nomalt....
    men ta en snak med din dyrelæge det kan være langt mere end bare tyndmave...
    kom lige til at tænke på at det er hårdt for deres mave at skifte foder flere gange med korte mellem rum tænk sådan her; jeg ved jeg får mave/tarm problemmer når jeg skal til udlandet det får min kat hver gang jeg skifter foder...
    hvornår har den sidst fået ormekur??

• #7   20. okt 2009 undskylder for mine stave/taste fejl, jeg er kun et menneske...

Kommentér på:
Tynd mave ..

Annonce