461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Pia H
Pia H
Følger: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 47

Åh nej hvad gør en klog Åh nej hvad gør en klog

Ja, så kom det også til mig. jeg arbejder på en døgninstitution for unge utilpassede.
De kan være hårde ved tilkomne små dyr og vi har nu en mis gående rundt, ja hun sidder ved alle vores døre for at komme ind i varmen. Hun er pæn i stand endnu men er forkølet kan man se når hun trækker vejret bobler det ud af hendes næse. Vil regne med hun måske er et års tid. Der er ingen rundt omkring der kender noget til hende er meget mærkeligt da hun er meget tam og mægtig gerne vil op og sidde på arm. Jeg har det frygteligt med sådan et lille pus der bare skal rende rundt for lud og kpldt vand, og her på stedet har man besluttet at hun ikke skal ind og ingen mad have.
Er der nogen som kan fortælle hvad man skal gøre i sådan en situation og hvor jeg kan aflevere hende. det er mig meget imor hvis hun skal aflives.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh nej hvad gør en klog
  • #1   26. okt 2009 Prøv at google dyrinternater og se om der ikke ligger
    et i nærheden..Jeg synes også at de unge skal være med
    til at tage ansvar og få hende afleveret et trygt sted.
    Held og lykke med den lile mis.
    Vh. Ann

• #2   26. okt 2009 Jamen det hele fik jo så en lykkelig udgang. Jeg har et vennepar som har en lille yndig hunmis på ca 5 mdr. og hun har ikke været hjemme de sidste 14 dage og de regner ikke med at se hende igen, alle håber jo så her at en eller anden har taget hende til sig og at hun har det godt, andet er ikke til at tænke over, men disse to stakkels mennesker som savner deres mis tager hende den lille ny som jeg har her til sig og hun skal afleveres hos dem idag så det er skønt. og alle glæder sig.

• #3   26. okt 2009 Hvor deligt :o) Tillykke med det.
    Jeg elsker lykkelige slutninger.

• #4   26. okt 2009 det vil være en god ide at få en dyrlæge til at kigge på den få så vidt hef ved kan en kat ikke blive forkølet men det som du beskriver kan være en af tegne på en mere avorlig sygdom
    men det må en der ved lidt mere om det lige komme på bane med hvad de syg domme nu hedder :o)

• #5   26. okt 2009 hov glemte lige helt at skrive at der er da vild dejligt at du har fundetnogen der vil tage den til sig

Kommentér på:
Åh nej hvad gør en klog

Annonce