{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Farvel til Baloo {{forumTopicSubject}}

Min lille Baloo er her ikke mere.. han døede idag, stilfærdigt på sin yndlingsplads.. smiley
han vil blive slettet fra Galleriet hurtigts muligt, da jeg ikke mener han hører hjemme her nu hvor han ikke er mere..
(men dog aldrig glemt)...

Fandt den lille trold på pladsen, rullet sammen.. lignede han sov..
Baloo har altid været den svagelige af søskendene.. men havde ikke regnet med at han ville ende sådan her.. så tidlig...

*Baloo - du vil være savnet*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvel til Baloo
  • #1   13. nov 2005 Helle & Vanja > mange tak..

sidder stadig og ved ikke helt hvad jeg skal føle... sorg er der.. masser af.. men tror ikke det for fulde er gået op for mig at min skødevarmer er væk smiley er bange for at når det kommer, så raser det hele..

• #2   13. nov 2005 Helle > mange tak.. er rart at vide man ikke er helt alene..
    kæresten er på arbejdet en del timer mere.. så ham kan man ikke søge trøst ved... smiley
    Endvidere er det første gang jeg har mistet en af mine egne katte..... selvom Baloo kun var i mit liv i så relativt kort tid, så har han haft stor betydning... at passe og pleje sådan en lille ting fra dag 1, har knyttet stærke bånd..

men igen; tusind tak.....

• #3   13. nov 2005 Helle M > baloo er slettet nu, af respekt for dem der mener det er forkert at have en afdød kat på galleriet..
    Nej han var ikke ret gammel.. Baloo og hans søskende var født d. 27/7-05, men han vidste hurtigt tegn på at være svagelig. Han fik allergi mod loppespray som 6 uger gammel (som må bruges efter de er 2 dage), og havde efter det meget svært ved at komme sig. Han levede dagligt at en kost på 1 tsk fuld cultura og det nødvendige killingetørfoder.. alt andet kunne hans mave ikke klare, efter bivirkningerne af det loppespray der blev brugt..
    Alt i alt var han en meget kærlig, puttesyg lillebitte hankat... som jeg havde glædet mig til at lære bedre at kende gennem årene... men ved han har det godt.. og det trøster lidt....

• #4   13. nov 2005 Helle M > Baloo var altid hvor man sad... og jah som du siger; det er altid en dejlig ting... havde han trukket sig væk og været isoleret, så havde jeg med det samme fået ham tjekket.. men dagen idag var som alle andre.. han fik sin morgenmad, lå og puttede med de andre katte, var ude og drak lidt vand, og så gik han hen til sin yndslingsplads, ved sin radiator.. jeg var selv hen og mysse ham nat nat... det var ved 8 tiden i morges... nu efter at have været ude med brænde til fyret, ville jeg lige hen og se til hvordan han havde det.. Baloo har altid sovet mere end sine søskende, pga den næringsbrist han fik dengang i forbindelse med loppespray'en.. Så at han lå underligt,, ikke hans "normale" udbredte, afslappede måde... gik så hen og så at han var helt stille... så vidste jeg hvad der var galt.. med det samme.. men jah.. selvom man ved at han har det bedre nu, så savner man ham stadig... det var altid ham der sad på mit tastatur og irriterede mig med at trykke rundt, altid ham der kæmpede om at komme hen og hugge mad af tallerknen, altid ham der var den føreste til at sige morgen osv.. ting som man mente var irriterende medens de skete, men som jeg er ret overbevidst om at jeg vil savne alvorligt, nu hvor han ikke er her mere..

Kommentér på:
Farvel til Baloo

Annonce