296 visninger
|
Oprettet:
Farvel til Baloo {{forumTopicSubject}}
Min lille Baloo er her ikke mere.. han døede idag, stilfærdigt på sin yndlingsplads..
han vil blive slettet fra Galleriet hurtigts muligt, da jeg ikke mener han hører hjemme her nu hvor han ikke er mere..
(men dog aldrig glemt)...
Fandt den lille trold på pladsen, rullet sammen.. lignede han sov..
Baloo har altid været den svagelige af søskendene.. men havde ikke regnet med at han ville ende sådan her.. så tidlig...
*Baloo - du vil være savnet*
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 50 Svar: 220
sidder stadig og ved ikke helt hvad jeg skal føle... sorg er der.. masser af.. men tror ikke det for fulde er gået op for mig at min skødevarmer er væk
jul 2004
kæresten er på arbejdet en del timer mere.. så ham kan man ikke søge trøst ved...
Endvidere er det første gang jeg har mistet en af mine egne katte..... selvom Baloo kun var i mit liv i så relativt kort tid, så har han haft stor betydning... at passe og pleje sådan en lille ting fra dag 1, har knyttet stærke bånd..
men igen; tusind tak.....
jul 2004
Nej han var ikke ret gammel.. Baloo og hans søskende var født d. 27/7-05, men han vidste hurtigt tegn på at være svagelig. Han fik allergi mod loppespray som 6 uger gammel (som må bruges efter de er 2 dage), og havde efter det meget svært ved at komme sig. Han levede dagligt at en kost på 1 tsk fuld cultura og det nødvendige killingetørfoder.. alt andet kunne hans mave ikke klare, efter bivirkningerne af det loppespray der blev brugt..
Alt i alt var han en meget kærlig, puttesyg lillebitte hankat... som jeg havde glædet mig til at lære bedre at kende gennem årene... men ved han har det godt.. og det trøster lidt....
jul 2004
Farvel til Baloo