558 visninger
|
Oprettet:
En lille påmindelse - øremærkede katte {{forumTopicSubject}}
Søger ofte en del på nettet på fremlysninger og efterlysninger af katte, for at hjælpe de kære små til at finde hjem igen.
Jeg er dog flere gange faldet over katte, hvor det ikke har givet "pote" at finde ejeren via det danske katteregister, fordi folk åbenbart glemmer at melde adresseændringer/ ejerskift til katteregisteret.
DERFOR lige en lille påmindelse, HUSK for guds skyld at melde adresseændringer/ ejerskift osv. til det danske katteregister hvis jeres kat/ katte er øremærkede
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 160
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Hvis du ikke har givet denne tiladelse vises de kun for dyrlæger (og Flack/Politi??? - i hvert fald folk med speciel kode/adgang)
Så check lige om du har givet denne tilladelse, du skulle have modtaget brev om det, sammen med registrerings papirerne
mvh
Pia
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 160
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Alle mine chippes, med mindre ejeren ønsker øremærke. Killinger der ikke er solgt registreres på mit navn - jeg omregistrerer dem når de er solgt og har været i deres nye hjem de 14 dage tilbageleveringsfristen er på. Det virker perfekt.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg har oplevet mange gange, at ejere ikke har meldt adresseændring eller ejerskifte. Og uden korrekt registrering er øremærket altså ikke meget værd
Forresten kender jeg til flere tilfælde hvor katteregistret har klumset i det. Så det er en god ide at tjekke efter, om ens egne katte nu også er registreret med korrekte ejeroplysninger..
En lille påmindelse - øremærkede katte