Er jeres misser ligesom Dufa? {{forumTopicSubject}}
Jeg undrer mig en lille smule. Dufa svinger meget rent temperaments-mæssigt. Nogen dage er hun en lille djævel, ja næsten bogstaveligt med hale, horn og man kan næsten høre hende fnise inden hendes næste angreb. Andre dage er hun en lille engel. Snakker meget, nusser os som om hun aldrig før var blevet nusset og er bare en lille sweetheart. Dufa er pt. inde i en meget lang og meget god periode som den lille engel. Faktisk tror jeg aldrig at hun har været så sød i så lang en periode. Hun hopper op og nusser hver gang hun ser snittet til det. Det er simpelthen så kært.
Mit spørgsmål går jo så lidt på... Er Dufa bare inde i en god periode, eller kan det måske være at hun endelig er ved at falde lidt til ro og blive lidt mere voksen? OG er jeres katte lige sådan?
Er katte bare ligesom os mennesker på det punkt og har gode og dårlige dage?
Hun er bare så KÆR! Så sød og kær og dejlig og min kæreste kan slet ikke håndtere det. Han er helt vild! *G* "Jamen hvor er hun sød. Nej jamen Camilla prøv at se hvor sød hun er. Iiiiih, nu lægger hun sig på mig igen, er hun ikke bare dejlig?" *G*
Ville bare lige spørge jer andre herinde om I havde været det samme igennem, eller om det bare er mig der er så heldig med min skønne lille guldklump? - Og så ville jeg jo også bare gerne dele min dejlige oplevelse med jer skønne mennesker herinde.
Ha' en skøn aften alle sammen.
KNUS
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
Andre dage ligger de og putter på deres yndlingsplader eller hos os hele dagen.
De er nok ligesom os med gode og dårlige dage.
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 222
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
okt 2005
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 191
Hun kører i højeste gear(faren omkring, skal lige skuppe grænser og miauer højlydt) især om morgenen (starter 10 min i seks) og sent på aftenen
Så jeg glæder mig bestemt til hun kommer i engle humør
okt 2005
Dufa er heldigvis stadig sit englekostume på i dag og det er super lækkert. Vi nyder det i hvert fald i fulde drag herhjemme. Kan man andet når man konstant har en varm, blød og lækker misser liggende enten på sig eller lige i nærheden? Hun er skøøøn. :0)
Er jeres misser ligesom Dufa?