{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Dyr i pelsen??? {{forumTopicSubject}}

Hej..

For en mdr. tid siden fandt jeg et lille sort dyr i min kats pels. Jeg kunne det samme se, at det ikke er en lus el. loppe, da den er en del større. Dyret er lidt oval-formet, og ligner faktisk en lille slags bille. MEN, jeg kunne ikke få fat i det - hun er langhåret, hvilket gør det svært at følge med i hvor dyret forsvinder hen. Jeg tænkte at det nok ville forsvinde af sig selv, da det jo netop ikke var en lys/loppe, og at det nok bare var hoppet på hende udenfor.

Hun har så haft en del sorte små "klumper" i hendes pels, og tænkte om det måske kunne være en slags "afføring", da jeg har hørt at katte med lopper også kan have dette. Så i denne uge, har jeg flere gange kigget i hendes pels, hvor det nøjagtig samme dyr "løber" rundt - jeg ved ikke om der er flere, men det vrimler ikke med dem. Jeg kan simpelthen ikkå nå at få fat i det, når jeg ser det. Har i nogen som helst anelse om, hvad det kan være for et dyr? Og selvom det ikke er en loppe/lus, ville det så være effektivt at give hende en sådan kur???

Det skal lige siges at hun på ingen måde virker generet af det, hvilket også har undret mig lidt. Det virker ikke som om, hun overhovedet kan mærke det??

På forhånd tak for svar:O

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyr i pelsen???
Kommentér på:
Dyr i pelsen???

Annonce