Dyr i pelsen??? {{forumTopicSubject}}
Hej..
For en mdr. tid siden fandt jeg et lille sort dyr i min kats pels. Jeg kunne det samme se, at det ikke er en lus el. loppe, da den er en del større. Dyret er lidt oval-formet, og ligner faktisk en lille slags bille. MEN, jeg kunne ikke få fat i det - hun er langhåret, hvilket gør det svært at følge med i hvor dyret forsvinder hen. Jeg tænkte at det nok ville forsvinde af sig selv, da det jo netop ikke var en lys/loppe, og at det nok bare var hoppet på hende udenfor.
Hun har så haft en del sorte små "klumper" i hendes pels, og tænkte om det måske kunne være en slags "afføring", da jeg har hørt at katte med lopper også kan have dette. Så i denne uge, har jeg flere gange kigget i hendes pels, hvor det nøjagtig samme dyr "løber" rundt - jeg ved ikke om der er flere, men det vrimler ikke med dem. Jeg kan simpelthen ikkå nå at få fat i det, når jeg ser det. Har i nogen som helst anelse om, hvad det kan være for et dyr? Og selvom det ikke er en loppe/lus, ville det så være effektivt at give hende en sådan kur???
Det skal lige siges at hun på ingen måde virker generet af det, hvilket også har undret mig lidt. Det virker ikke som om, hun overhovedet kan mærke det??
På forhånd tak for svar:O
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 573
aug 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 44
God weekend!
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Dyr i pelsen???