509 visninger
|
Oprettet:
4 uger gl. og oppustet ? {{forumTopicSubject}}
Mine kilinger er nu 4 uger gamle og er så småt begyndt at smage lidt på fast føde. Den ene af pigerne synes jeg dog er blevet lidt oppustet i forhold til de andre. synes hende mave er ret stor og rund. Hun er også den der vejer mest nu, hvor drengene før var foran. Men det skal så også siges at hun er den der er først fremme i skoene og smager på tingene og sådan.
De går endnu ikke på bakken og lavet stort så jeg kan ikke se hvordan det er.
Men er der noget jeg kan give for at sætte lidt gang i maven hvis nu der er lidt problemer derinde.
mvh Pia
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 281
Hvad kan jeg give dem for maven??
hmm, de burde ikke have orm, moren er indekat, og får alligevel jævnligt ormekur efer dyrlægens anvisninger. Sidst hun fik var i juli. Er killlingerne gamle nok til selv at få en kur nu?
mvh Pia
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
Du kan fint give killingerne ormekur med enten Banminth pasta eller panacur Pasta. Her hos os får killinger altid ormekur ved 4-5 ugers alderen.
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 65
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Jeg giver aldrig ormekur - mine katte har ikke orm - får jævligt testet for det. Ikke en eneste orm i mere end 15 år er der fundet
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 281
Det var også min plan at killngnerne skulle have ormekur inden afrejse som 12 ugers, dog troede jeg ikke det skulle være så tidligt. men det er nu mig ligemeget om det bliver nu eller om et par uger.
Lige en opdate på hende med oppustet mave er dog at hun lige nu her da jeg kom hjem har været på bakken og lavet stort, og det har en ganske fin konsistens (hvis man kan kalde det det) altså det så helt fint ud, hverken hårdt eller tyndt ud. men meget normalt. Og synes allerede det har hjulpet på hendes mave.
mvh Pia
4 uger gl. og oppustet ?