{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Helle S
Helle S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hvornår er killinger klar til nyt hjem {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet i tvivl om hvornår det er ansvarligt og tage killinger fra deres mor...
Jeg mente det var når de var 2 måneder gammel.
jeg har en annonce kørende for mine killinger, men nu er der en dame der siger at det ikke er ansvarligt at tage dem fra deres mor, før de er 3 måneder gammel..
- og det har hun nok ret i, men jeg vil lige være sikker
Hvad siger I??
For hvis hun har ret, skal jeg lige ha rettet min annonce

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår er killinger klar til nyt hjem
  • #1   17. nov 2005 Du må endelig ikke tage dem fra deres mor før de er 3 mdr.. både for deres egen og de nye ejeres skyld... Killingerne lærer meget af deres mor i den sidste måned, og hvis de ikke får det med kan de blive adfærdsvanskelige og urenlige.. Desuden er deres immunforsvar først klar til at de bliver flyttet når de er 3 mdr smiley (Nye bakterier osv er ikke godt for en killing på 8 uger...)

• #2   17. nov 2005 Lad dem blive hos deres mor. Når de er 12 uger kan de klare sig selv og har lært en masse fra deres mor.

• #3   18. nov 2005 de skal være over 12 uger gammel, så for den ny ejer en god og sund killinge som er klar til at flytte fra sin mor.

• #4   19. nov 2005 jeg fik Molly da hun var 7 uger... ellers skulle hun bare aflives, da hendes mor hele tiden fik nye killinge og det ville min søster (som jeg fik Molly af) ikke ha`. og derfor ville hun godt af med killingerne... Men Molly er en sund og rask killing, de første dage kaldte hun dog på sin mor.. der der gik kun en 2 ugers tid så gjorde hun det ikke mere.. men hvis det kan lade sig gøre er det nok bedst de blir hos deres mor så lang tid som muligt

Kommentér på:
Hvornår er killinger klar til nyt hjem

Annonce