{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

kastrering {{forumTopicSubject}}

Så skal Comet til dyrlægen på onsdag kl 8.30 og kastreres. Vi er blevet enige om at det er bedre end at tøserne skal være på p-piller.. Og så kan vi bedre styre hvis Blue engang skal have killinger med Silver (En anden Norsk skovkat). Vi har jo ingen garanti for at han ikke lige er hurtig hvis vi tager hende af p-pillerne når den tid kommer... Og det er meget svært at holde dem adskildt i vores lejlighed - så skulle den ene kun være i køkkenet og det ville være synd. Desuden ville han jo muligvis kunne finde på at slå killingerne ihjel hvis han er interesseret i Blue. Men han skal have den ros at han aldrig har strintet eller haft nogle andre porblemer overhovedet på trods af han ikke er kastreret og har masser af damer omkring sig...
Jeg skal give 756 kr inkl. alt, så det er jo meget fair, og så er det tæt på så han ikke bliver så stresset (Han er ikke fan af at køre i bil...) Håber bare min lille mus klarer det godt og bliver hurtigt frisk... Jeg kommer til at sidde og trippe hele dagen til han er sikkert hjemme igen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kastrering
  • #1   19. nov 2005 Mange tak
    Hihi, det er okay - jeg kan godt tyde din stavemåde smiley Ja jeg håber også det går lige så godt.. Det er jo også synd hvis han går og driver sig selv til vandvid med alle de damer omkring sig smiley Er glad for det er gået godt for Felix.. Jeg er ret nervøs mht. narkosen...

• #2   20. nov 2005 Marianne: Det var da sjovt at han stadig gør det.. Han har måske ikke opdaget at han mangler noget? hihi

Connie: Tak, det er rart at høre fra nogen som har oplevet det er gået godt.. Man bliver jo bare så nervøs når man læser om nogle der ikke har kunne tåle narkosen osv... Men han er en sej lille mis, så håber på det bedste smiley

Kommentér på:
kastrering

Annonce