6. nov 2008 Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Zylkene {{forumTopicSubject}}
Jeg lovede i en eller anden tråd for længe siden at vende tilbage - det gør jeg nu.
Kattene:
Hankastrat på 13 der barberer pelsen af mellem bagbene
Hunkastrat på 6 år - der ikke er så imødekommende overfor nyt efter hun for 5 år siden bankede tomaten ind i en spejlvæg.
Killing på 4 måneder - isr hunkatraten føler sig usikker overfor det nye familiemedlem
De to kastrater er nu behandlet med en kapsel en gang om dagen i 18 dage - jeg udleverede til 20 dage.
Hankastraten er ved at få dun på mavsen - det er bare fedt
Hunkastraten er nu pot og pande med killingen - om hun havde været et alligevel - det er nok spørgsmålet.
Killngen nyder livet:-)
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 8 Emner: 22 Svar: 308
Er der nogen bivirkninger?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
http://www.zylkene.dk/
Kaplerne er åbnet og kommet ovenpå vådmad - det glider fint ned.
Jeg købte kapslerne i England:
http://www.medicanimal.com/
apr 2007
Jeg har et problem med at fertil hunkat og en hankastrat. Næsten hver dag har de "hvæse-jagte-ture". Den fertile pige på 1 år og 3 mdr, jagter hankastraten rundt i lejligheden. Når hankastraten stopper op hvæser han af hende, nogle gange brummer han også og er det meget slemt kan de finde på at sidde og slå ud efter hinanden. Jeg ved godt at sådan er det med fertile dyr og kastrater... Men hvis Zylkene kunne hjælpe dem, så ville jeg jo være LYKKELIG. Det virker i hvert fald som et forsøg, der skal prøves. Eller hvad mener du, Lis?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Jeg ville prøve Zylkene - og håbe på det virker
Køb det i england det er meget billigere
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
når Nilo skal til frisør hver 14 dag, for han også en kapsel
Zylkene, med stor virkning, jeg kan kun sige positive
ting Zylkene.
apr 2007
Hmm, det er værd at prøve. Det er ikke fordi det er direkte et problem, de går jo fint sammen ellers når de ikke tager de ture..
Therese --> Tak for link. Og erfaring :o)
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 85
Nok bliver katten i bedre humør, men det bliver tegnedrengen ikke :o)
Min dyrlæge, foreslog mig at afprøve dem, og ønskede self. en tilbagemelding, for hun havde kun erfaring med hunde.
Lonnie
Zylkene