{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

ang. Pasning af sin kat, {{forumTopicSubject}}

Kære brugere (:

Jeg har en lille killing på 15 uger, hun har lige været passet af min sovger og svigerinde i en forlænget weekend.

Da vi fik hende hjem, piver hun og står ved døren hele tiden?
Hvorfor det?

Er det best og lade hende blive i sine omgivelser også bare få nogle til og komme og fodre hende?
eller sende hende med nogle hjem og blive passet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. Pasning af sin kat,
  • #1   30. nov 2009 Hej Kim.

Det er bedst, hvis hun kunne blive hjemme
    i vante omgivelser, og så der kom nogle og så til hende....

• #2   30. nov 2009 Det er en inde kat, jeg syndes bare det var synd hun skulle være alene i så lang tid ?

• #3   30. nov 2009 Er enig med Annbas - katten er modsat hunden ikke en man rykker for meget rundt med - en kat har det bedst i sine vante omgivelser ..

• #4   30. nov 2009 Hejsa Kim.

Hvis katten jo alligevel er vant til, at være
    alene hjemme, når du er på job,
    så gør det jo ikke nogen forskel.....

Katten har det bedst i vante og trygge omgivelser....
    Måske din nabo lige ville kikke ind,
    til en gang nusning, skiftning af vand og foder og en tømning af kattebakken, så vil katten være mere end veltilfreds.....

Ellers så søg på GOD GERNING Hjælpegruppen efter en kattesitter i dit nærområde.....

• #5   30. nov 2009
    Jeg synes, det vil være synd for en lille killing at blive overladt til sig selv i dagevis uden særlig kontakt og aktivering.
    Men hvor lang tid er "lang tid*? Hvis vi taler mange dage, så synes jeg det bedste ville være hvis en pålidelig person kunne flytte ind i din bolig, mens du er væk. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, så en der kan komme et par gange dagligt, og som også har tid til at lege og hygge lidt med killingen.
    Og så må man også selv "ofre" sig og indrette sit liv efter at man har valgt at få kat Jeg synes det er hurtigt efter anskaffelse at killingen skal passes, (ved dog godt, at man ikke altid selv helt er herre over - uventede ting kan opstå).

Kommentér på:
ang. Pasning af sin kat,

Annonce