764 visninger
|
Oprettet:
ang. Pasning af sin kat, {{forumTopicSubject}}
Kære brugere (:
Jeg har en lille killing på 15 uger, hun har lige været passet af min sovger og svigerinde i en forlænget weekend.
Da vi fik hende hjem, piver hun og står ved døren hele tiden?
Hvorfor det?
Er det best og lade hende blive i sine omgivelser også bare få nogle til og komme og fodre hende?
eller sende hende med nogle hjem og blive passet?
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 41 Katte: 2 Emner: 51 Svar: 340
Det er bedst, hvis hun kunne blive hjemme
i vante omgivelser, og så der kom nogle og så til hende....
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 2
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.294
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 41 Katte: 2 Emner: 51 Svar: 340
Hvis katten jo alligevel er vant til, at være
alene hjemme, når du er på job,
så gør det jo ikke nogen forskel.....
Katten har det bedst i vante og trygge omgivelser....
Måske din nabo lige ville kikke ind,
til en gang nusning, skiftning af vand og foder og en tømning af kattebakken, så vil katten være mere end veltilfreds.....
Ellers så søg på GOD GERNING Hjælpegruppen efter en kattesitter i dit nærområde.....
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg synes, det vil være synd for en lille killing at blive overladt til sig selv i dagevis uden særlig kontakt og aktivering.
Men hvor lang tid er "lang tid*? Hvis vi taler mange dage, så synes jeg det bedste ville være hvis en pålidelig person kunne flytte ind i din bolig, mens du er væk. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, så en der kan komme et par gange dagligt, og som også har tid til at lege og hygge lidt med killingen.
Og så må man også selv "ofre" sig og indrette sit liv efter at man har valgt at få kat Jeg synes det er hurtigt efter anskaffelse at killingen skal passes, (ved dog godt, at man ikke altid selv helt er herre over - uventede ting kan opstå).
ang. Pasning af sin kat,